Uzun yıllarınızı verdiğiniz bir ilişkiniz vardı ve zamanla aranıza soğukluk girdi ve ayrıldınız, bu ayrılığın ne kadar zaman sonrasında kendinizi yeni birisiyle tanışmaya hazır hissedebilirsiniz?
Sevgilinizden ayrıldıktan ne kadar zaman sonra yeni bir ilişkiye başlayabilirsiniz?
Bu değişiyor ya, ayrıldıktan sonra birinden etkilenirsin, seversin ama aşık olmazsın mesela bu durum olmuştur. Kimden, ne kadar zaman sonra, hangi sebepten ayrıldığımıza göre değişiyor bence.
Ohoo seneler sürer benim önce sevdiğim kişiyi tamamen unutmam gerekir sonra yeniden birini sevmek güvenmek çok zaman alır. Sırf sevgilim olsun diye duygusuz hiçbir ilişkiye başlamam
Doğru dedin ama şöyle düşünerek şekillendi bu soru aklımda insanların arkadaştanda sonra sevgiliye ihtiyacı vardır ya hani, sevilip, sevmeye, o kişiyi hissedercesine, yaşarcasına bu duygusal bir bağ olsa bile hissetmek, yaşamak lazım, farklı ve güzel ihtiyaçlar bunlar.
Bu söylediğin o kişiye değil de aşka ilgiye aşık olmaya benziyor biraz. Hani sevip sevileyim de kim olursa olsun gibi. Bende durum öyle değil sevdiğim kişi olmayacaksa kimse olmasın kafasındayım tabi ona karşı hislerim tamamen bitinceye kadar.. Aslında yanlış düşünüyorum çünkü ayrıldığın kişi başkalarıyla yoluna devam ederken sen olduğun yerde onu bekleyip duruyorsun bu yüzden tavsiye etmem karşına çıkan fırsatı değerlendirmek en doğrusu ama benlik değil işte 😀