Sevgilimin bana herkesin içinde aşağıylayıcı şakalar yapması normal mi?

Sevgilim okulda falan gelip herkesin içinde burnuna bak falan diyip gülüyor susuyorum susuyorum ama bugün de otobüs beklerken gelmiş yine saçında kepek var dedi bende daha dün banyo yaptım dedim oda nasıl yaptın şu haline bir bak dedi o an da insanlar bakınca bi utandım ve sinirlendim ittirip bi git dedim sonra o gelip dedim ki saçın öyle dedi bende kes ya dedim oda bidaha seninle konuşursam Allah belamı versin dedi bana kızıp gitti bende beni dinlesin diye kulaklığını aldım bana bağırdı ver şunu diye yine insanlar bakınca daha fazla küçük düşmemek için verdim sizce hata bende mi benim böyle şakalar yaptığımı biliyorsun dedi birde
Güncellemeler
+1 yıl
Birde mesajlarıma bilerek bakmayıp story falan paylaştı
Sevgilimin bana herkesin içinde aşağıylayıcı şakalar yapması normal mi?
Cevapla