Söylüyorum inanmıyor bu defa son diyor. bu son şans ver diyor. ben şans makinesi değilim diyorum istemiyorum. kafana göre bitiremezsin diyor. kendisi çalışmıyor Esrar içiyor kumar oynuyor telefonunu sessize alıp ortadan kayboluyor saatlerce eve gelmiyor.. ve sosyal hesaplarda bizi hiç paylaşmıyor. yani her türlü memnun değilim ben bu evlilikten. yalvarıyor heryerden engel atıyorum başka yerden ulaşıyor sonra hep aynı konu
Kocam ayrılığı kabullenemiyor istemediğimi daha nasıl anlatabilirim?
Bu çok terbiyesizlik mesajlari yazmış. Evden kovmuşsun ama siz uzun süredir sıkıntı geçiriyorsunuz. Hep böyle mi devam edecek. Bence bi an once boşanın sen ailene dönersin kendini düşün ona değil. Bosanma davayi açarsan herseyini anlat telefon mesajlarını göster. Gecmis mesajlari kaydet lazim olacaksın. Devamlı o adamla uğraşmak zorunda değilsin. Ayrıl bitsin.
Bu adam nasıl dellendi bu kadar sen daha önce bişeyler anlattın bunun psikolojisinin bozuk olduğunu söyledin de peki sende bir hata var mı delikanlı gibi söyle
Vallahi bisey yapmadım cevap vermiyorum diye deliriyor sesimi duymadan nefes alamiyormus gebersin bana ne onu telefonu sessize alıp 5 sat ortadan kaybolup eve geç gelirken düşünecekti kimbikir hangi surtukle takıldı
Evet bunu anlatmıştın hatırlıyorum. İlginç gerçekten. Bu resimleri polise verebilirsin de yurt dışındaki polisler ilgilenir mi dicem de mecbur ilgilenecekler. Hicbişey yapamaz fakat adresini hesaplarını herşeyini komple değiştirceksin sana hiçbiryerden ulaşamaması lazım.
Ya manyak bu ne zaman ayrılsam deliriyor gecenlere yine terk etim elini kesti telefonsa benle Kavga ederken sonra o kesik eliyle benimle buluşmaya geldi 3 sat sonra bide kafede yine istemediğimi söyledim elini masaya yumrukla vurdu elinden kanlar fiskirdi bütün kafe kan oldu onu hastneye götürdüm butungun kesik açık eliyle gezmiş doktora bile gitmemiş musluk gibi kan akıyor o ağlıyor barış benimle diye yalvarıyorum vicdanım el vermedi götürdüm diktirdim elini sakinleştirdim barismistik
Bu şimdiki ayrilimizda kovdum evden sonra kapıyı kilitledim odayin sabah girmiş yedek anahtarla ama odam kilitliydi vurdu vurdu ses çıkarmadım kapı deliğine bisey soktu anahtar yere düşsün diye ozaman kalktım tutum anahtarı ve başardım git buradan polisi cagircam dedim kapıyı yumrukla kırdı ortasını sonra giti
Bu adam sana zarar vermeden seni bırakmaz.. Sen en ıyısı mı aılen den destek al.. Yanında durmazlarsa gıt emniyete sıkayet et... Ama once bosanma davası acmalısın..
Bu adamın psikolojisi asla normal değil. Her türlü zararı verebilir. Farkında mısın bilmiyorum ama bu psikolojiyle seni öldürme potansiyeli de var. Kendini kurtarmanın bir yolunu bul, bir sonraki kadın cinayeti haberinde seni görmeyelim
Sosyal medya hesaplarını kapat, numaranı değiştir, çevreni değiştir, gerekirse git bir süre başka adreste hatta şehirde yaşa boşanma davası sonuçlanana kadar.
Senin durumun baya ciddi polise git uzaklaştırma çıkarsınlar boşanma davası aç sakın barışma engelle sana ulasamasin numaranı değiştir asla muhattap olma ne yazarsa yazsın cevap verme
Ne biçim bi insan bu. Allah sabır versin çekilecek şey değil, hakkını hukuk yoluyla ara derim uzaklaştırma al tehdit mesajlarını ver mahkemeye sessiz kalma.
Kumarda olduğunu söylüyor ama daha önce iki defa bunu tekrarladı ve uyardım bidaha öyle yaparsan aç telefonu kumarda olmana daha az kızarım başka karıya gittiğini düşünmek istemiyorum dedim tamam dedi ama yine açmadı o yüzden ayrıldım
Uzun bir süre degilmi ohaa yani ne diyorsun sen bu adam bekar değil ve ben karisiyim 1 sat bile acmamazlik yapamaz bana kafasına göre hareket edeceksek bekar kalsın
Benim yok çok şükür ama sen böyle birisini tercih etmişsin senin tercihin kimse zorla evlendirmedi diye düşünüyorum nerede kolpa var ona aşık olup evlenirsiniz sonra ne yapmalıyım dersiniz esrar içiyor kumar da var neyi hoşuna gitti bu kadar sorsak serseri seviyorum dersin