
Hiç kavga/tartışma olmayan mükemmel ilişkilerin sonu olur mu, sonsuz mu olur?

Hiç kavga/tartışma olmayan mükemmel ilişkilerin sonu olur mu, sonsuz mu olur?
Tamamen anlaşmanın, her konuda aynı fikirde olmanın mümkün olmadığını biliyoruz. Tartışabilmeli insan, fikir ayrılıkları olduğunda bunu konuşabilmeli. Dile gelmeyenler birikir aksi durumda ve dürüst bir ilişki olmaktan çıkar. Bazen de atışabilmeyi istiyor insan bence, öyle ciddi bir tartışma kavga olmasına gerek yoktur illa. Uyum mükemmellik içermek zorunda değil.
Ayrılık kaçınılmaz son eninde sonunda geliyor.
Korkan kaçar. Terk edilmek diye de bir gerçek var.
Veya başka bir senaryoda, hiç tartışma yoksa belki de tartışacak takat da kalmamıştır. İlişki ölmüştür.
Çiftlerin arasında hiç sağlıklı bir tartışma bile olmuyorsa çiftler birbirinden kopuktur zaten. Mükemmel ilişki denemez bir gün rahatça hesap vermeden biri diğerinden kopup gidebilir mesela.
Böyle bir ilişki yaşayan var mı bilmiyorum ama yok ya, o ilişki pek uzun sürmez bence.
Yani en basitinden çok nadir de olsa bir şey için tartışılır, tartışılmalı. Hepimiz aynı değiliz..
Cevap
8Cevap
Hiç kavga ya da tartışma yoksa yalan vardır.. İki insanın mükemmel anlaşması diye bir şey söz konusu değildir..
Artık toksik seviyoruz olabilir kavga etmek istiyor insan bazen :D
Evet ya böyle arada durup dururken canı kavga istemeli insanın 😂
evet ben mesela canım sıkılınca sen beni niye bu kadar çok seviyosun ki diye kavga cıkarabilirim :D sfjkdlşais
Sorunluyuz galiba ama güzel bir sorun bu seven de böyle sevsin 😂
Olabilir... Belki şartlar öyle gerektirir, belki zaman yanlış, belkide birbirin için yanlışsındır... Hayat bu... her şey olabilir...
Genel de hep doğru gelen yanlışlarla karşılaşıyoruz. Ya da zaman yanlış…
Çok doğru...
Başaracağız bir gün 😇
Kesinlikle 😊
Bir söz vardır 😂
" aşık insan herşeye anlayışlı olmaz "
Oluyorsa sevmiyordur o ne öyle iki yabancı gibi 😂
Her şeyin fazlası zarar 😂
Hiç tartışma olmayan bir ilişki normal bir iliski olamaz. Biter tabiki
Heyecan lazım dimi
Heyecanla alakalı degil. Eger her konuda mükemmel anlaşıyorlarsa kendileri gibi olmuyorlar demektir. En azından bir taraf öyle. Her zaman aynı fikirde olmak mümkün değil çünkü. İlla ki anlasmazlik olması gerekiyor bazen
Hiç anlaşmazlık olmuyorsa yapaydır o ilişki. Bir taraf digerine yaranmaya çalışıyordur
Bence tartışma ilişkiyi canlı tutar
Normal bir ilişkide az da o tartişma olur zaten
Önemli olan bunlardan güçlü çıkmak
👍🏻
Evet ya o da çok sakin olur , monotonlaşır ilişki
Kaos candır ya canlı tutar ilişkiyi 😂
Mükemmel diye bir şey yoktur. Muhakkak fikir ayrılıkları olur. Tartismalarda ilişkilerin bir parçası. Sadece dozunu iyi ayarlamak lazım.
Tartışma yaşamayan ilişki ideal bir ilişki değildir. Sorunları seviyeli bir şekilde tartışarak çözülür halı altına süpürerek değil.
Dalgalı ilişki iyidir keyfi çıkar, çok dalgalı olursa da alabora olur, dengeli tadı tuzu yerinde olması en iyisidir
Mükemmeliyeti bozacak en ufak şey sebep olabilir. Yoksa kimse biz mükemmeliz kahretsin diye ayrılmaz :D
Bi taraf uyuşmacıdır. Karşı tarafı kaybetmek istemediği için her dediğini kabul ediyordur. Sürdürülebilir bir ilişki biçimi değil
Seviyeli tartışma tuzu biberidir… biriktirmek çığ altında kalmak demek…
Hiç kavga tartışma yoksa yalan çoktur sahte sevgiler vardır ya da çıkar ilişkisidir
Tartışma ilişkilerin tuzu biberidir.. İlişkiyi hareketlendirir ama çok abartmamak gerek..
İlla sıkıntı çıkar çıkmıyorsa daha şüpheli olur insan
Öyle bir ilişki yaşanmaz ki. En az tatlı bir tartışma plmaaı gerekiyor muhabbetsiz ilişki olmaz 😄
Kızlar hiçbir şeyden doymszlar aldatmaya meyillidirler o yüzden normal
Kavgadan beslenen toxic biri için evet
Böyle bir ilişkiniz varsa kavga veya kaos neden arıyorsunuz ki
Sence de her şey düzgünse arka planda ters bir şeyler yok mudur?
Bence yoktur
Umarım sen haklısındır ama ben hiç görmedim tamamen mutlu ilişki 🙄 ya ben yaşamadım ya da başka bir şey 😂
Evet rahat batar, şeytan da dürter 🤣
Sen kendini dürtersin 😂
Evet olabilir
Olur sıkılır çiftler.
Bu seferde sıkılır ayrılırlar 😀
Olması gereken bu. Tartışma olsa da kavga olmamalı.
Bence olur kavga da olmalı ya 😂
Fazla muhabbet tez ayrılık getirir
Olabilir hiç belli olmaz bu işler
arada tartisma olur
Olmazsa sıkıntı olur
Tartışma canlı tutar ilişkiyi yani
Monotonlaşiyor
Canlı olsun bizim olsun kız 😂
Ben kavga etmeden duramam
Bi zıt gidecem, bir uyuzluk gıcıklık tripten nefes aldirmamak falan
Ben severim tartışmayı ya. Arada böyle uğraşma takılma güzel olur.
Mükemmel bir ilişki yok.
rahat batıyorsa evet
Evet o da korkutur
Belli olmaz.
olmaz
Olmaz ya
Olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?