Sevgilisi olduğunu söyleyen birine bir kişi neden ısrarla yürür?

kız üst sınıftan birine yürüyor. çocuk alttan ders alıyor. alttan ders aldığı gün kız ne yapıp edip yanına gidiyor çocuğun. çocuk başta mesafe koydu. uzak yere oturdu ama en sonunda kızla konuşmaya başladı. ama arkadaşça konuştu. size biri böyle yapsa siz ne yapardınız. kız kendini küçültmüyormu ve itici değil mi ya? onunda sevgilisi olsa sevgilisine yürüseler ne yapardı acaba. hiç hoş değil bence. erkekler gerçekten bu kişilerle ilgilenir mi? kız neden böyle yapıyor sizce çocuk kaslı. kızın kaslı kişilere ve lüks araçlara ilgisi var. ana sevgilisi olan birine de yürümezsin ya.

Sevgilisi olduğunu söyleyen birine bir kişi neden ısrarla yürür?
Cevapla