Sohbet ediyoruz ama sonra yazmıyor, ilk mesajı hep ben mi atacağım?

Birinde ben yazdım sohbet ettik. Sonra bir daha yazdım yine sohbet ettik. Bakıyorum ben yazmayınca yazmıyor ne yapmaliyim

Sohbet ediyoruz ama sonra yazmıyor, ilk mesajı hep ben mi atacağım?
Cevapla