Kızın enerjisi yüksek olmadığında erkek soğur mu?

Enerjim düşük olduğunda sevgilimle bile buluşmak istemiyorum size de oluyor mu? Böyle iki karakterim var sanki. Bazen inanılmaz neşeli pozitif eğlenceli bir kızım. Ama enerjim düşükken çok keyifsiz oluyorum. Böyle robot gibi duruyorum Gece erkek arkadaşım ve onun arkadaşıyla clube gittik. Böyle sıkıldım uyumak üzereydim konuşasım gelmiyor falan arabadayken yatıyorum. Erkek arkadaşımınsa enerjisi tam yerinde. Böyle zamanlarda erkekler sıkılır mı kızdan daha enerjik olmadığı için

Kızın enerjisi yüksek olmadığında erkek soğur mu?
Cevapla