Evet Bende böyle bir insanım Sevdiğimi sevgi yağmuruna Tutarım Omuzlarımda taşırım fedakarlık yaparım O mutlu olsun diye elimden geleni yaparım
Cevapları bekliyorum sizce kızlar bu tip insanları severmi?
Evet Bende böyle bir insanım Sevdiğimi sevgi yağmuruna Tutarım Omuzlarımda taşırım fedakarlık yaparım O mutlu olsun diye elimden geleni yaparım
Cevapları bekliyorum sizce kızlar bu tip insanları severmi?
Efendilik tabikki de ama umarım çoğunluk da öyle düşünüyordur. Şu keko mahalle abisi ya da psikopat erkeklerde ne buluyorlar hiç anlamış değilim
Kadinlar bu yaslarda yaramaz çocuk sever 30 a dogru senin dediğin tarzi bulup evlenmek ister. Hormonal durum
Kadin dogasini ogren , duygu değil gerçek ile hareket et. Kadinlar gerçekçilik uzerine hareket eder.
Cevap
5Cevap
Serseri severler.
Haberlerde izleriz Bize hava hoş :)
Beyefendilik güzel falan da bu kadar mı? Ahlak, zeka, merhamet bunlar yoksa olmaz
Beyefendi severim
Beğeneni vardır tabii
arayıp bulamadığım
Aynen öylesi geldi biz sevmedik
Evet hoşuma gider
Hoşlanır
Öyle görseler belki
tabiki sever
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar