Evet ben hazırım, yıllardır hayatımda kimse yok ve kimseyle karşılıklı derin bir yolculuğa adım atmadım. Dolayısıyla içimde biriktirdiğim, kendimde geliştirdiğim pek çok güzel değeri karşımda ki insanla paylaşabilir, geliştirebilir ve çoğaltabilirim. Karşılığım olan insanı tanımayı çok isterim.