Ben minnak kızçeleri çok sempatik ve tatlı buluyorum ama tabii ki kiloları ile orantılı olmak kaidesi ile. Peki siz?
Minnak kız mı yoksa uzun boylu kız mı ilişkilerde beğenilir?

Ben minnak kızçeleri çok sempatik ve tatlı buluyorum ama tabii ki kiloları ile orantılı olmak kaidesi ile. Peki siz?
Minnak kız mı yoksa uzun boylu kız mı ilişkilerde beğenilir?

Ben sevdiğim kadının boyuna bakmam.. aşık olmam yeterlidir.. bunun için de karakteri olması lazım sevgisi olması lazım.. ve güzel bir kalbi olması lazım.. kısaca ilişki de birbirimize güvenmemiz lazım
Cevap
2Cevap
Uzun boyluyum ve gayet çekici olduğunu düşünüyorum.
Bende oyumu minnak kızlardan yana kullanıyorum 😁
Uzun kızlar kendisi icin uzun der ama minyon bence 😂
Ben minyoncuyum eşimde minyon en sevdigim
Minik ( boy 154)
Minnak
Uzun
minik
Bence ortası 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?