Bana tahta kaşık almıştı çeyizine koyarsın diye her yemekte onu anarım manfmdmh


Bu koç erkekleri neden böyle 😅🐣
Bana tahta kaşık almıştı çeyizine koyarsın diye her yemekte onu anarım manfmdmh


Bu koç erkekleri neden böyle 😅🐣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Hediye istemem de sevmem de varlığı yeter 😇
Eski sevgilim olmadı bu yüzden de hediye falan almadım anlamlı.
O kadar hediye alındı ki en anlamlısı da önemsiz en aklımda kalanı da işim olmaz yani 😃
Peki bka
😅 iyiymiş bir tane alsaydı da kaşık oyunu oyanrdık 😂
Mantıklı😂
İleride senin mutlulugunu dusunmus yine baksana😄
Kahve yapmayı da bana o öğretmişti evde kalmayayım diye saolsun😂😂
Ne kadar iyi biriymis😂 ama sen evi sevdin sanirim
evet bayılıyorum eve ben :D
Ssdfhh o zaman sorun yok keyfini cikar😉
O böyle incelikleri bilmez. Kadına phediye almayı israf olarak görür. Zaten bana da tek bir çöp dahi almamıştır. İyi ki ayrılmışım, oh.
Bileklik olsa gerek , bir daha elime almadığım için hatırlaması da zor oldu.
Kalem almıştı. Kullanmıyorum ama çok anlamlıydı aldığı zaman.
Eski sevgilim yok hiç hediye alan da olmadı
bana da ilk aşkım çay bayrağı almıştı ne mana :)))
Hediye yok
Hediye almadım hiç