Erkek arkadaşımın iş yerine motivasyon amaçlı mutlu olsun diye bir şey gönderdim ama dönüş yapmadı. Ne yapayım?

Erkek arkadaşımla aramız kötüydü ama hikayelerime falan bakıyordu dünde belki yeniden olur diye iş yerine tatlı gönderdim tatlıyı yemişler 🤣 ama dönüş yapmadı yazmadı aramadıda canım çok sıkıldı yaaahhhhh 🥺 ben mi yazsam acaba diye düşünüyorum bu defa ayıp olur 🥺 ne yapayım sizce 🥺

Erkek arkadaşımın iş yerine motivasyon amaçlı mutlu olsun diye bir şey gönderdim ama dönüş yapmadı. Ne yapayım?
Cevapla