3 yıllık ilişkim var ve ben biraz takıntılıyım ama ilişkide hep haksız taraf ben miyim?

3 yıllık ilişkim var ve ben biraz takımtılıyım ama nedenini bir türlü anlamıyorum hep haksız olan benim sorun bende mi yoksa ondamı bilmiyorum sormayı seçtim ve her defasında bitti demesine rağmen geri bi şekilde barışıyoz?
3 yıllık ilişkim var ve ben biraz takıntılıyım ama ilişkide hep haksız taraf ben miyim?
Cevapla