Arkadaşlar Evime Zorla Girip Beni Öldürmeye Çalıştı ve şu an Yok Ortada? Çok korkuyorum Sizce Ne Yapmalıyım?

Arkadaşlar benim 3 yıllık ilişkim vardı. 1 yıl önce o psikopatın madde kullandığını öğrendim. Ayrıca bana psikolojik şiddet uyguluyordu, sürekli kavga çıkarıyordu. Düzelmesi için herşeyi yaptım, sürekli affettim, doktora götürdüm. Tam düzeldi derken yine yaptı yapacağını 5 ay önce kavga ettik ve bana tokat attı. Bunun üzerine de ayrıldım. Telefondan engellemiştim ama sürekli yolda, orada burada önümü kesiyordu zorla konuşmaya çalışıyordu, beni tehdit ediyordu. Dün ailem evde yoktu yalnızdım. Kapı çaldı açtım bu. 'Ne işin var burada' dedim 'konuşmak istediğini söyledi. İstemediğimi söyledim tam kapıyı kapatırken kapıyı tuttu ve zorla içeri girdi. Beni içeri sürükleyerek beni affedeceksin barışacaksın diye bağırmaya başladı. İstemiyorum diye bas bas bağırdım beni yere itti. 'Benim değilsen kimsenin de olmayacaksın' dedi. Kanepenin üzerinden yastık aldı kaçamadım yüzüme kapatıp boğmaya başladı. Bir hamleyle sehpanın üzerindeki vazoyu alıp kafasına vurdum. Onun alnı yüzü benim ellerim kesildi. Hemen arka bahçeden dışarı kaçtım. Mahalleli çığlıklarıma koştu. Polis ve ambulans geldi. O Kaçmış gitmiş pislik şu an polis arıyor ama ortada yok. Evime kadar girip beni öldürmeye çalıştı o vazo olmasaydı şimdi ölecektim belki. şu an ortada yok ya yine gelirse o kadar çok korkuyorum ki..

Arkadaşlar Evime Zorla Girip Beni Öldürmeye Çalıştı ve şu an Yok Ortada? Çok korkuyorum Sizce Ne Yapmalıyım?
Cevapla