Saçları altın sarısı gözleri deniz mavisi dudakları kırmızı gül pembesi rüya gibi bir kız bulmuş. Şaka mı bu? Neden böyle hissediyorum? Ne yapabilirim içimdeki bu üzüntüyü gidermek için? İntikam istemiyorum çıkarcı değilim ama bu çocuk bana bakmaktan kendini alamazdı. Bu çocuk nerden buldu bu kızı? Ben ne oluyorum şimdi? Lütfen yardım edin.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Senin üzülmenin nedeni senin nefsine sahip cikamamandan. Yapacağın nefsini yenmek. Diyeceksin ki onlar için hayırlısı olsun, mutlu olsunlar. Boyle böyle kendini gelistirirsin.
emin misin biraz daha yazar mısın? Ne hissediyorum gerçekten? Çöp gibi miyim?
Çöp gibi değilsin herkes bu duyguları hissedebilir önemli olan bu duyguların üstesinden gelmek o zaman huzurlu hissedersin.
neden
Yani üstesinden gelmezsen böyle hislerle bogusursun
Neyin intikamı?
Bu sadece pişmanlık, hakir görme ve kıskançlık.
Tez vakitte atlatman lazım, yoksa psikolojik duruma evrilir.
Nasıl ama yardım et lütfen canım acıyor.
Bir süre acı çekmen kaçınılmaz. Sonra geçecek.
Kişilik olgunlaşması böyle bir şey.
ama neden canım acıyor bu çocuğu ben kendim reddettim.
Vicdan azabı ve pişmanlık.
Bu da insan olduğunu gösteriyor. Kibire kapılmanın sonucu.
ama belki gelseydi şimdi onu kabul ederdim bilmiyorum
Başta reddetmişin tabi ki de hayatına bakacaktı triplere girmen saçma
. ne yapabilirim knk.
Hayatına bakacaksın o da kendi yoluna bakmış haklı da şahsen biri beni reddetse yas tutacak halim olmaz
o değil ben reddettim. ama o başkasını buldu.
İşte reddetmişsin yasini mi tutsaydi adam tabi ki de kendine yeni bir sayfa açacaktı
egoistsin ondan reddetmişsin madem kiskanmican knk yoluna devam etcen :d
Çok anlayışsınsın.
Kizlarin ozeti gibisin
ne alaka sen reddetmişsin bırak gitsin yoluna bak.
peki neden kahroluyorum.
demek ki seviyormuşsun
emin misin o zaman onun için mücadele etmem mi lazım
Yemeyenin malını yerler üzülme
Ne yapabilirim?
Sende yakışıklı birini bul ve yoluna devam et
Olmuyor işte yakışıklı erkekler yok olanlarda kapılmış.
Hımmm üzüldüm sana ben 🥺sende önüne gelen biriyle bişeyler yaşa ve emin ol o çok güzel kız o dediğin çocugu kullanıyordur bir kaç hafta veya ay sonra totişe tekmeyi basar
Öyle değil kız çocuğun omzuna başını koymuş elleri birleşmiş gülüyorlar.
Çok normal yoksa erkeği nasıl tavlıyacak
ama bu kız çok güzel manken gibi. ben değersiz mi oluyorum şimdi?
Sen bir hiçsin sen boş birisin sen hiç var olmadın
Bunları duymak rahatlattımı
ama bu çocuk bana 3 defa geldi reddettim neden şimdi böyle oldu? Ona karşı sevgim mi vardı çok mu beklettim fazla mı naz yaptım?
Koymuştur😅
nasıl yani
Kiskanmişsin
Kıskançlıktan