Bir erkeğin özlediği ve sevdiği kız olamadım, bu büyük bir kayıp mı?

Kendimi çok üzüyorum bu yüzden kıskanıyorum bunu yapabilmiş kızları bu bu kadar önemli mi? Hayatımdaki en büyük hayalim bu başka hiçbir şey istemiyorum

Bir erkeğin özlediği ve sevdiği kız olamadım, bu büyük bir kayıp mı?
Cevapla