Ozaman da ozur dilemistim. mesafe koymustu sonra da silmisti beni. olumlu dunya dedim. ama sonra da gicik oldum o reddedince
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
küçük bir şeyden aranız bozulduğuna göre yakını arkadaş değilmişsiniz zaten boş ver salla gitsin
Yakindik ya. cok da ilgilenirdi benimle. anlam veremiyorum zaten bu yaptigina ama duydum ki yakin oldgmz baska bir ortak arkdsmzla da konusmuyorlarmis silmisler. sebebini bilmiyorum
bu arkadaş kadın mı erkek mi
Kadin
kıskançlık olabilir mi sana karşı kadınlar arasındaki en büyük sıkıntı bence bu
Sanmiyorum cunku hic oyle bir sey yasamadik ki onunla
zaten sıkıntı burada asla yaşamaz kimse ama kıskanılır kıskanır kadınlar, özellikle siz daha iyi konumdaysanız siz daha güzelseniz fiziğiniz daha güzelse ya her hangi bir artınız varsa kıskanmama ihtimali yok bence:)
Yani is olarak da fiziken de ayni gibiyiz bence. hem onceden de boyle bir seyi asla hissetmedim bile. bana cok deger verirdi
yani tam bilmemekle birlikte etrafımdaki kişilerde gördüğüm hep bu olmuştur en yakın arkadaşı ortama girince baştan bir süzer kızlar ne bileyim yani sana göre aynı olan ama ona göre aynı olmayan bir şey vardır yoksa durduk yere bas basit bir şey için dost dediğin kişi arkasını dönüp gitmez ki
en çokta güzellik konusunda oluyor zaten kıskançlık ya da ilgiyi siz çekiyorsanız onunlayken
Eski is arkadaslarini da silmisti. ortak samimi oldgmz arkdsmzla da birbirlerini silmisler instagramdan. oyle sorunlu biri de dgldi ama neden bilmiyorum
yeni bir sevgilisi olmuştur belki onunla ilgilidir.
Sevgilisi olunca nolck ki
bazen sevgililer başkalarıyla konuşmasını istemiyor bazen insanlar sevgilisi olunca yakın arkadaş falan kalmıyor en yakını sevgilisi olduğu için. ama bence ilk düşüncem daha ağır basar ksıkançlık var ortada :D
Olabilir, aman keyfi bilir, biraz canım skldi bu duruma ama gecer napalim. kendi kaybeder
aynen öyle merak etme geçer sevgilin ya da evlilik yolu olunca bence sen onu hatırlamazsın bile :)
Yok yaa herkesin yeri ayri. hicbir zaman sevgilim ya da flortum olunca birini unutmadim. bir de cok deger verdigim biriydi. hani boyle ortalama biri olsa hic sallamam
zaten değer verdiğin için üzülüyorsun ya normalde başkası yapsa umrunda olmaz ama işte en yakınından gelince insan zorlanıyor. sevgili eş olunca başkasına zaman kalmıyor o yüzden dedim
Evet yani evli cocuklu olsam belki zaman kalmaz ama arkadas da onemli bence. yani zaten yakin arkdslrm var, ama onunla boyle bir sey olacagini ummazdim
sen yakın arkadaşını kaybedince üzülüyorsun uzun bir ilişkin olsa ve bitse heralde karaları bağlarsın bu kadar narin olma ya hayat üzüyor sonra insanı
Uzun iliskim de bitti zaten bir yil once. ona da ayri uzgunum
aboo 1 yıl olmuş yahu bırak gitsin ne kadar uzun bir ilişkiydi
Iki yillik ama cok seviyordum. hala da duygum var
yerine başkasını koymadığın sürece içindeki duygu yok olmaz ki 1 yıldır hiç mi birileri çıkmadı karşına
Ciksa da istemedim konusmadim bile
ama eski sevgilin öyle yapmıyordur eminim
Evet ondan eminim
e o zaman neden kendi kendine eziyet ediyorsun ki sende konuşsaydın en azından bir süre kafan dağılırdı
Gecen bir deneyeyim dedim. hani oyle hoslanmadim da. iki uc msjdan sonra ilerlemedi. erkeklerle konusulmuyor artik. bi tuhaf olmuslar
konu direkt cinselliğe geliyor değil mi eskisi gibi değil gerçekten şu an sosyal medyanın verdiği sıkıntı bu hele ki yeni nesil iyice tuhaf ne yaptıkları belli değil
O konustugum kisi iste buraya da gelirsen beklerim dedi. cinsllge getirmedi ama ne alaka yni. eskiden erkekler km yol giderlerdi
aynen üniversitede sevgilim vardı aydından amasyaya gidiyordum yanına. yanına gideceğim günleri sayıyordum
Benim icin de 4-5 saat yoldan gelirdi ama simdi olmuyor. utanmasalar ayni mahalleden olsun diyecekler. hersey uyduktan sonra yakinlik uymasa nolck zaten belirisz iliskiler artik. sevgili misin degil misin anlamiosun. kiz da erkkte hemn kayio
ya öyle kadınların bu konuda ne kadar zevk aldığını bilmiyorum ama uzak mesafeli bir ilişkim vardı gerçekten konuşmak görüşmek benim için önemliydi sonuçta ihtiyaç ve onu onunla karşılamak istiyor insan tabi 1-2 ayda olacak bir şey değil bu ama şimdi dediğin gibi gece 12 den sonraki mesajlaşmaların yüzde 80i bu tarafa yönelik oluyor
Valla o konuya asla tahammulum yok. karsi tarafa da bunu yansitirim zaten. kimseye guvenim yok. cok az vardi. o da yok artik. ayrica sadece cinsllk amacli konusan kiz da cok var evet. onlarla takilsinlar
sen bu konuda baya sertsin ya eski sevgilinle bu konularda da bu şekilde mi düşünüyordun
Hayir ama bir sey yasamadik. evlilik olmadan bir sey yasamak istemem
yok bir şey derken bende 4 yıl sevgili kaldım sonuna gitmek istemedik evliliğe kalsın istedik ama çok şey de yaşadık yani
Anladim
hoş sona gidilmedi ama işte sonu da gelmedi :D sonuç boşa geçmiş 4 yıl
Hic gerek yok iste oyuzden
ya bilemiyorsun ki evlilik düşünüyorsun ama işte iki farklı insan alttan alma yoksa o işte olmuyor. bir şey yaşamasan ilişki zor devam ediyor paylaşmak istiyorsun hayatta iyi olmakta zor be
Siz niye ayrildiniz ki
uzun ilişkinin verdiği o bitkinlik ve uzaktan ilişkinin verdiği zorluk aslında etrafındaki kız arkadaşları da büyüük etken tabii
Okadar uzatmak iyi degil iste. iki sene icinde evlilik olmali
ünideydik para yok kazanç yok e evlenemiyorsun zaten öyle olunca yanındaki ev arkadaşları falanda değişikti ben sorun yapıyordum o da normal görünce yaşanılanları olmadı
Unideki sevgilim asla aklima gelmiyor ki biz de 3 sene gorusmustuk. uzakti tabi. oyle sevgim de yoktu. gezme arkadasiyi benim icin. ama en sonki sevgilimi asla unutmam cunku onunla hem evlilik istiyordum hem cok asiktim
ya işte yaşanmışlıklar unutulmuyor tabi ondan sonra bir kaç ilişkim oldu kıyaslama oldu hep her anlamda kıyaslıyor insan yarın sende biriyle konuşsan kıyaslayacaksın ondan daha iyisi olana dek. her şeyini kıyaslıyorsun emin ol
Ondan daha iyisini bulacagimi sanmiyorum cunku o her konuda istedigim gbi biriydi Ve aslinda yasanmislikla alakasi yok. unidekiyle cok animiz var ama onu hic esim gormedim. bununla pek animiz yok onun kadar ama eksiklik hissediyorum yarim kalmislik yani
o zaman işte onunla istediğin şeyler olmuş ama yaşamadığın içiin içinde kalmış diğeriyle hayallerin kısıtlıymış anı yaşayıp bitirmişsin
Evet kaldi. aslinda onun da kalmis olabilir cunku terk ettikten sonra 7 ay boyunca yazdi durdu
e niye barışmadınız o halde
Istemiyorum guvenmiyorum sana dedim. sonra yine geldi. tamam dedim hatani telafi et. tamam dedi. yarim saat sonra kayboldu
o nasıl bir şey ya garip valla boş ver sende buna mı takıldın sal gitsin içinden illa daha iyisi denk gelir merak etme
Anlam veremedim ben de. insan aylarca yazar mi. yine yazarsa asla cevap vermycm o kesin ama
bence de gerek yok bu arada bir şey soracağım ya samimiyete binaen lazer hakkında bilgi almak istiyorum eve epilasyon cihazı alcam büyük ihtmalle senin bu konuda bilgin var mı kullanmışlığın ya da güzellik merkezine gittin mi çok kararsızım da bu konuda
Lumia kullanan arkadasim vardi fena degil dedi ama bence en iyisi guzellik merkezi yda hastane olan bi yere gitmek. nerede yasiyorsun
ya ankaradayım ama güzellik merkezi beni ürkütüyor açıkcası ben koltuk altı ve genital bölge için istiyorum kemer üstü falan yok zaten ama genital bölge de ne bileyim değişiik geliyor bana aradım bir kaç yeri bi tanesi kadın ya da erkek tercih edebilirsiniz dedi iyice kafam karıştı erkek zaten değişik geliyordu şimdi kadın olsa o daha da zor sanki ya da değil bilmiyorum ki
Evet ikisi de zor gercekten. ilk bi koltuk altindan basla istersen. kadin daha iyi gbii yine de
ya bilemedim işte tüm paketler daha ucuz ister istemez. tam olarak ne yapıldığını da anlayamadım sen gittin mi daha önce her şeyi onlar mı yapıyor yani ne bileyim ata yapacak kendi mi açıyor
Sen aciyorsun o da yakio iste. hemen paket alma cunku belki aciya dayanamazsin
he bir de acısı dayanılamayacak kadar mı genital bölgede acı çok kötü değil mi ya.
yani o vücuduna değmiyor kadın olsa valla yukarı tükürse bıyık aşağı tükürsen sakal :)
Buz lazerde utuleme gibi dusun. dokunuyor. alex lazerde dokunmuo atis yapio cat cat yakio bolgeyi ve ozel bolgeler cok acio. erkekler kufur bile ediomus o sirada
olmaz o zaman ya dokunsalar sonuçta erkeksin karşıdaki de erkekte olsa kadında olsa ki kadın daha kötü dokunması farklı hissettirebilir utanmaya gerek yok ya o yüzden eve alayım kendim yapayım diyorum işte :)
Ozaman lumia alabilirsin
onu da araştırdım biri daha önerdi güzel gibi sadece ben arkadaşlardan biliyorum (kadın) gidiyorlar bitmiyor bidaha gidiyorlar bizim kökler daha kalın bir de jilet kullanımı var sonuçta çok pahalı olan markalarda bitmezken 10 binlik makine bizimkinde etkili olabilir mi bilemedim ki valla
Kalin tuyleri makineler daha iyi goruyor. bizim tuylerimiz ince ondan btmio ama tek tuk kalio. onu da sallamiosun. en azindan rahat edersin gec cikar
ya yoruldum artık gerçekten tatilde falan özelliikle koltuk altı. e normal hayatta da temiz gezmek varken öyle gezemiyorum. 2 güne bir uğraş bilmem ne yap işte gözüm yemiyordu güzellik merkezini sonra da bunu öğrenince bir umut oldu beniim içiin sanırım alacağım eve
Bayagi bi rahatlik olur
aynen inşallah bakalım 10 bin civarı zaten güzellik merkezleri de ucuz değil 2 kez gitsen aynı para. bu arada sen gizlidesin beni takip edersen arada konuşuruz
Olur
hoş benim xperden dolayı ben size yazamıyorum bilginiz olsun :D konuşmak isterseniz siz bana yazın ordan sanırım sonra yazışabiliyordk
Yazym bakayim
Yanlış yaptın
Yaa ama olumlu dunya dedim napim
boş ver
Uzuldum yine de. ayip etti
He