21 Yasında üniversiteye başladım. Akrabalarım o yaştan sonra zor biter diyor?

Ben 21 yaşındayım. Mezun senemde tıp kazandım. Akrabalarım o yaştan sonra zor bitirirsin inşallah 12 senede falan biter diyor. Okulu bitiremem mi?

21 Yasında üniversiteye başladım. Akrabalarım o yaştan sonra zor biter diyor?
Cevapla