Sevgilimle dün ayrıldık yarın doğum günü nasıl bi mesaj atmalıyım?

Sevgilimle dün ayrıldık tamamen benim canım dolayı (aldatmadım asla sadece bi hata yaptım ama affedilmicek bi hata değil) ve bidaha karşıma çıkma vs dedi kifürler etti çok sinirli birisi ama siniri geçmiştir yarın da doğum günü gece mesaj atmayı düşünüyorum sizce aramalı mıyım ne demeliyim ne yazmalıyjm yardım edermisiniz

Sevgilimle dün ayrıldık yarın doğum günü nasıl bi mesaj atmalıyım?
Cevapla