Sevgilinizden ayrılığınızda hediyelerini saklar mısınız, yoksa çöpe mi atarsınız?

Sevgilinizden ayrılığınızda hediyelerini saklar mısınız, yoksa çöpe mi atarsınız?

Ben saklamam ama atmam da yazık ayni hediye alınmış sonuçta.. alındığı sırada sorun yaşamadığımız için ben kullanmaya devam ederdim.. ama anlamı olduğu için değil sadece gereksiz olduğu için.. yani atmak istemem
Cevap
3Cevap
Bir ara çok şeyi sakladım yıllar önce bakar bakar anardım güzel günlerimizi sonra dindikçe her şey gereksiz dedim ve attım..
Atarim hatta atmak isterim... Ama nasıl atacağımı bilmiyorum sonuçta ismin yazılı tesbih hediye etmişti...
Senin ismin yazılı ise atılmaz o 🤣
Atmazsin ama birine verebilirdin 🤔
İstemiyorsan ve atamıyorsan yapılacak en mantıklı şey olur 🙃
Atmam. Zaman alir elden çıkarmam ama atmam. Kullanılabilecek şeyleri veririm yakınlarıma. Atılması gereken notları da yakarım.
Hediyenin suçu yok atmak yerine birine veririm.
Letgo’da satarım 😂
Tam iş adamı olacak adam 🤪
Laaannnn 😂
Ne la ne 🤣
atmam
Ben saklıyom
Çöpe atarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?