4 yıl sevgili olduğum kız vardı ben dedim açık açık bana aldığım hediyeyi bana geri getirme ben ya yakarım ya da çöpe atarım dedim gümüş bir çok şey aldım dedim elin daralır bozdurursun aklına gelirsem arada takarsın dedim bir çok kez haşlık verdim ne parayı nede bir başka bir şey kız bana 4 yıl katlanmış bence güzel bir hatırası kaldı keşke ayrıldıktan sonra ki 4 5 ay da yaptığı şeyleri keşke yapmasaydı arkadaş olarak arada selamlaşsaydık
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Gümüş olup olmamasının önemi yok elimdeki 4 5 yıl önce 1 lira deildi belki ama bilmiyorum çocukluk aşkımdı biraz da olsa değeri var hala tabi ne kadar da kötü ayrılsam
benim aldığım gümüş takılar 2 tanesi 1 altın edecek şekilde aldım hatta eski kız arkadaşımla bir gün tartışmıştık bana sinirlenmiş kolyeyi kopartmış sonra barışınca da tekrar yaptırmıştı o zamanın parasıyla 60 tl para vermiş bende dedim hatta tamir ettirene kadar onu kenara koysaydın ben yeni alırdım sana dedim yok felan yapmıştı
ben bile yaranamadım 4 yılda gözünden damla yaş akıtmadım yukarıda allah var ayrıldıktan sonra 5 ay da burnumdan geldi o kızdan yaka silktim dedim bu kızı ben 4 yılda yanlış tanımışım bu kadar da değildir dedim ama öleymiş malesef 2. şans bile vermedim
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Uzun süre çıktığınız eski sevgilinizden ayrılsanız bile aldığı hediyeleri atar mısınız yoksa anı diye saklar mısınız?