14 şubattan hep nefret ettim bu sene ayrı nefret ediyorum nasıl geçer bu?

14 Şubat sevgililer günü olmanın yanı sıra benim doğum günüm. Şimdi diyeceksiniz ki insan doğum gününden nefret eder mi vallahi edermiş. Son iki senedir 14 şubata sevgiliyle giriyorum (şükür bu sene yok) asla sevgililer günü kutlansın gibi bir talebim olmadı ama doğum günüm de kutlansın bir zahmet. 14 Şubat yaklaşınca ikisi de kendilerine giden yolu yapmaya çalıştı "Senin de bana ne aldığını merak ediyorum" "14 şubatta kızlar da erkeklere hediye alıyor mu" vs. gibi saçma sapan şeyler. İnsanın doğum günü kendisine özeldir ve ben doğum günümde başkasına hediye almak istemiyorum. O zaman başladı zaten bu nefretim sonrasında tövbe ettim 14 şubata sevgilimle girmem diye. Sevgili de yapmadım zaten. Ama artık o kadar rahatsız olmaya başladım ki arkadaşlarımın doğum günümü unutup sevgilileriyle mırç mırç story atması, sevgilim yok diye gelip BANA ağlaması, hazır 14 Şubat gelmişken şu çocukla şansını dene denmesi hatta ve hatta anne babamın 14 Şubat kutlaması... Lafı çok uzattım farkındayım ama kısacası ömür böyle geçmez bunun da farkındayım. Nasıl aşarım hiç bilmiyorum.

14 şubattan hep nefret ettim bu sene ayrı nefret ediyorum nasıl geçer bu?
Cevapla