Hep onu düşünüyorum ya offf. Keşke gelmeseydi yanıma, karşılaşmasaydık konuşmasaydık diyorum bazen. Ne yapacağım? Unutulur mu?

Hiç böyle hissetmemiştim bi kıza karşı. Hep aklımda.
Hep onu düşünüyorum ya offf. Keşke gelmeseydi yanıma, karşılaşmasaydık konuşmasaydık diyorum bazen. Ne yapacağım? Unutulur mu?
Cevapla