Ben bu insani nasil unuturum?2 sene oldu hala aklıma geliyor keşke o olsaydı yanımda niye redetti ki beni diyorum?

Ben ona naptim da bana böyle davrandı

Artik ben de onun gibi hisediyorum sanırım yalnız eskisi unutamamis hayatına bir duzen vermemis boş biri gibi oldum aynı o oldum sanki

Ama böyle olmak istemiyorum onu dusundukce hayatım kötü etkiliyor

Böyle olmaz yeni birini hayatıma almadan once onu unutmali yeni bir sayfa acmali ve caba gostermeliyim ama hiç mecalim de yok ne yapmalıyım yardımcı olur bir fikir verir misiniz

Ben bu insani nasil unuturum?2 sene oldu hala aklıma geliyor keşke o olsaydı yanımda niye redetti ki beni diyorum?
Cevapla