Gerçi olsun da istemiyorum ama düşününce bi huzunleniyorum...
psikolojimbozuldu. net
Gerçi olsun da istemiyorum ama düşününce bi huzunleniyorum...
psikolojimbozuldu. net
Yaşın sadece bir sayıdır ve ilişki yaşaman için bir zaman sınırlaması yok. Herkesin ilişki deneyimi farklıdır ve her şeyin kendi zamanında olacağına inanmalısın. Şu anda ilişki yaşamaman gelecekte bir ilişki yaşamayacağın anlamına gelmiyor. Önemli olan kendine güvenmek, kendini sevmek ve doğru zamanda doğru kişiyle karşılaşacağına inanmaktır
Cevap
14Cevap
daha çok gençsin sevgilinin olması için önünde 15 yıldan fazla zaman var
18 yaşında ilişki asla memnun edecek bi ilişki olmicaktır :D bence daha 4-5 senen var.
Takintilarindan vazgeç kendine gel git yüzünü yıka
Pp deki sensen güzel tatlı bi kıza benziyorsun istesen hemen olur ama düzgün biriyle olmadıktan sonra anlamı yok o yüzden dikkatli seçim yapmalısın
Olması gerekmiyor ki
Biliyorum istemiyorum da aslında ama nedense düşüncesi uzuyor beni
Bence bunun sebebi günümüzde çizilen "sevgilin olmadıysa anormalsin" algısı yüzünden ki alakası bile yok
Yaşın genç daha dert etme
Olan pişman olmayan bin pişman
Denizliden yardimci olalim dbdh
Knk abart
Sjsjsjsjsj niye 😂🤣
Çok haklısın aslında olsun da isy3miyorum ama nedense düşününce üzülüyorum
Üzücü vakka tüh yaşında geçmiş
Ya niye herkes zorbaliyor beni zaten dedim ilişkim olsun istemiyorum ama hüzün kaplıyor içimi dedim
Olsa ne olucak ya. İnsanı deli ediyorlar kız kafan rahat. Daha yaşın küçük başka şeylere heveslen
Psikolojin bozuk
Turkiyede yasıyoruz kimin psikolojisi normal ki
Yanıyorummmmmmmmmmmmmmmmm
nasıl bir ilişkiden bahsediyorsun
Doğru kişiyle tanişmadin o zaman
Olur merak etme
daha yaşın kaç...
Merak etme olur
İnşallah olmaz
Bunu dua olarak algıladım... ama neden şimdi böyle dedin?
yani biz ne yapalim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?