Sözlümden ailesi yüzünden ayrıldım. Beni ailesine karşı koruyamıyordu ve ailesi bizi çok huzursuz ediyordu, bize tam anlamıyla saygı duymuyorlardı özellikle yengeleri ablası falan beni hiç çekemiyordu. Onlar evde oturan koca parasıyla geçinip bütün gün dedikodu yapıp sarma sarmaktan başka bir cacık bilmezdi, ben ise çalışırdım kendi ayakları üzerinde duran bir kızım sözlüme maddi manevi hep destek çıkardım ama işte bunu da hiç çekmemediler hep arkamdan yorumlar yapıp sözlümü bana karşı doldurdular. O da adam gibi bana sahip çıkmadı o yüzden ayrıldım yok yakınken..
şimdi yüzüğü geri vermek istiyorum ama hiç muhatap olmak, ya da araya üçüncü bir kişi sokmak istemiyorum. Sizce nasıl yapabilirim? Kargoyla olur mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer