Sevgilimin hediye ettiği yüzüğü kaybettim ne yapıcam?

erkek arkadaşım 15 gün önce ankaraya tatile gitti. biz de dün geldik 3 saatlik bir zamanımız vardı. buluştuk. 18 yaşındayız yanlış anlaşılma olmasın ciddi sormadı ama benimle evlenirmisin diyip bir yüzük hediye etti.

parmaklarım ince diye sürekli kayıyodu yüzük bir ara fark ettim parmağımda yoktu. zaten beni evden çağırıyolar diye gitmem gerekiyodu moralimiz bozuktu. bide yüzük kaybolunca sevgilim çok güzel bu yaptığın saol dedi. çok üzüldüm ağladım hatta gece boyunca.

saat gecenin 1i biz dışarda aradık her yeri. bu sabah çıktım yine aradım. sevgilimde döndü tabi memlekete. bulamadım yüzüğü. mesaj attım özür diledim ben de ona bir hediye alsam kizginligi gecer mi ne yapmaliyim :'(
Sevgilimin hediye ettiği yüzüğü kaybettim ne yapıcam?
Cevapla