erkek arkadaşım 15 gün önce ankaraya tatile gitti. biz de dün geldik 3 saatlik bir zamanımız vardı. buluştuk. 18 yaşındayız yanlış anlaşılma olmasın ciddi sormadı ama benimle evlenirmisin diyip bir yüzük hediye etti.
parmaklarım ince diye sürekli kayıyodu yüzük bir ara fark ettim parmağımda yoktu. zaten beni evden çağırıyolar diye gitmem gerekiyodu moralimiz bozuktu. bide yüzük kaybolunca sevgilim çok güzel bu yaptığın saol dedi. çok üzüldüm ağladım hatta gece boyunca.
saat gecenin 1i biz dışarda aradık her yeri. bu sabah çıktım yine aradım. sevgilimde döndü tabi memlekete. bulamadım yüzüğü. mesaj attım özür diledim ben de ona bir hediye alsam kizginligi gecer mi ne yapmaliyim :'(
parmaklarım ince diye sürekli kayıyodu yüzük bir ara fark ettim parmağımda yoktu. zaten beni evden çağırıyolar diye gitmem gerekiyodu moralimiz bozuktu. bide yüzük kaybolunca sevgilim çok güzel bu yaptığın saol dedi. çok üzüldüm ağladım hatta gece boyunca.
saat gecenin 1i biz dışarda aradık her yeri. bu sabah çıktım yine aradım. sevgilimde döndü tabi memlekete. bulamadım yüzüğü. mesaj attım özür diledim ben de ona bir hediye alsam kizginligi gecer mi ne yapmaliyim :'(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar