
Aşık olduğunuz insanı görünce gözleriniz hep onda mı oluyor 🤔
#Aşkİlişkileri

Aşık olduğunuz insanı görünce gözleriniz hep onda mı oluyor 🤔
#Aşkİlişkileri
Âşık olmak ve tek bir erkeği hayatının merkezi yapmak tasvip etmediğim tavırlardan.. Akıllı bir kadının hayatında tek odak noktası kendisi ve ailesi olmalı.. Ben kimseye âşık olmam, kimseyi heyecan meselesi yapmam.. Tek ilgi alanım biricik kendim ve kedim Pasta, tabi ki kitaplar da..
Cevap
10Cevap
Olmuyorsa sorun var demektir onda oluyor evet görmediğim zaman da aklım onda zaten
Aşka inanmam. ama yaşasaydım evet ondan başkasını görmem sürekli onunla konuşmak isterim o yazınca heyecan yaparım
Evet gözüm ondan başkasını görmüyor olması gereken de bu aksi bir durum varsa bir insanda karakteri bozuktur
Yani her yere bakıyoruz göz bu 😂 önemli olan kime ne için baktığımız..
Evet onda oluyor... Gözüm onda olmasa aklım onda...
Aşık olmam öyle kolay kolay da kimseyi hemen sevemem hoşlantı olur sadece
Evet hep onda oluyor
Sadece gözler değil tüm hücrem onunla olur. Bu cevaba da sigara yakılır Müslüm gürses açılır
Aynaya bakınca öyle oluyor
O neredeyse tersine bakiyom
Aynen böyle olur🙂😁😁
heycanlandırır adrelin tavan yapar
Ondan başkasını görmem elbette.
Hayır aksine hiç bakmam
Göz teması kuramıyorum.
Hayır hiç bakmıyorum ama bazen gözüm kayıyor 😂
Yok özellikle bakmam herkese bakarım ona bakmam
Gözüm başkasını görmez
Safa yatıp umursamaz davranıyorum 😂
Oyle olurdu sanirim
Aşık değilim.
Ben bakamıyorum.
Ben aşık olmam
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?