İnsanlar aşk olmadan yaşayamayacaklarını söylerler ya, oksijenin daha önemli olduğunu unuttuklarından değil midir bu?

İnsanlar aşk olmadan yaşayamayacaklarını söylerler ya, oksijenin daha önemli olduğunu unuttuklarından değil midir bu?

Sensiz yaşayamam diyip aşkından ölüp biteceğini sananlara bir hatırlatmadır bu tarafımca. Aşksız yaşanır ama oksijensiz yaşanmaz diyor ve üstadın sözünü doğru ve ne güzel söylemiş diyerek hayranlıkla paylaşıyorum:

"Hani derler ya ben sensiz yaşayamam diye, işte ben onlardan değilim. Ben sensiz de yaşarım; ama seninle bir başka yaşarım.” Nâzım Hikmet

İnsanlar aşk olmadan yaşayamayacaklarını söylerler ya, oksijenin daha önemli olduğunu unuttuklarından değil midir bu?
Cevapla