Dumduz cevaplar veriyorum mesajlasirken. oyuzden konusmaya bile gecmiyorum. kesiyorjm iletisimi hemen
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Heyecan olmayınca sohbette olmaz bence tir ve yeni limanlara uzan derim
Kisiyle alakali degil ki. sorun bende
Heyecan alamayınca emen lazım ne kadar böyle gideli ki sen elektrik alamıyor ve yükseliyorsun yanii of durumdasın
En güzel ve özel duyguları yanlış kişilerde harcadık da o yüzden.
Dogru kisi gibi gelmisti bana. cok emindim ondan
değilmiş maalesef
Napcaz peki
bi süre kimseyle tanışıp konuşma, konuşmak zorunda değilsin neticede
Evet oyle ama bir bucuk senedir yalnizim zaten. sevmek sevilmek o heyecani yasamak bile insani guzellestiriyor her anlamda. tekrardan yasamak istiyorum bunu
hayırlısı
Heyecan hissedemiyor yasatilmadigindan olabilir.
Evet karsi kisilerde de heyecan yok. mesajlasirken bile iste bir gulumseme emojisi bile kullanmiyorlar. siz nasilsiniz diyorsun. tsk diyor. daha orada devamini getirmiyorum
Sohbet etmek vardir sohbet edip ruha dokunmak iyi hissettirmek vardir. Sonucta günumuzde konuşmalar sadece anlıķ, gecici heves ihtiyaç ya da muhabbetler icin oluyor. Örneğin canı sıkılan o an sobeht edip zamanını geçirip sonra umursamaz oluyor. Boyle olunca insanlarda domino etkisiyle istemeselerde karşidakilerle bağ kuramıyor.
Evet ben bir bucuk yildir kimseyle tanismiyorum. oncesinde hani oylesine bile mesajlassan konussan guzeldi yani. simdi herkes donuk. erkek donuk davraninca zaten kadinin sevimli konusmasi uygun olmuyor cunku hevesli gorunursun ozaman da. cok skci bir durum yani
Bu söylediğinizde uyum ve beklenti oluyor. Evet kadin hevesli heyecanli olduğunda maalesef yollu gozuyle bakiliyor ya da kolay gözüyle bakıliyor. Buda maalesef insanimizdaki kafasındaki bakiş yanlişlari yanlişliklari diyebilirim uyumu uyusmayi bulmak zordur. Ama artik uzun sohbet arkadaşlıklar beklemek giderek zorlaşcak günümuz davranışlarıyla
Bekle elbet heyecanlandıran biri olacaktır
Heves meves bırakmadılar
Evet sagolsunlar
Şu olaylar bi düzelsin
Hicbir seyin duzelecegi yok
Benim ümidim var hocam
Ne guzel
heycanın ölmüş geçmiş olsun
Evet ama nasil duzelir iste
Sende bitiyo bu durum o heyecan istek sende olmalı
Aman banane modunda olmaman ya da
Sanirim guvenim ciddi sarsildigi icin konusmak bile anlamsiz geliyor. bir de karsimdaki kisiler de oyle heyecanli degiller bence. mesajda bile hissediliyor. eski sevgilimle oyle tanismamistik mesela. onun enerjisi cok guzeldi
İşte o enerjiyi araman biraz hata neden sarsıldı peki?
Cok sevdigim kisi yok yere bir sey soylemeden ayrildi. ayrildik bile demedi. ben onunla evlenecegimize cok inaniyordum
Neden yoksa daha büyük olay
Evet benim tahminimce onun cok ustune dustum. o da skldi uzaklasti. degerim dustu yani, baska bir sebep gelmiyor aklima
E peki aranızda bi bağ vs yok muydu
Yokmus. zaten sonra tayin istedi baska bir sehre gitti. beni ona hatirlatacak bir sey kalmadi bence. gerci sonra yazdi ozur diledi barismak istedi. tamam dedim hatani telafi et. tamam dedi sonra yine kayboldu engelleid. surekli yazip yazip engelliyordu ben cevap verince de vermeyince de
Sizin pek ilişki yokmuş öyleyse senin yapman gerekeni yapmış
Vardi aslinda. evlilik vs dusunuyorduk. o surekli ailesiyle tanistirmaya calisiyordu, ben onun ustune dusmeye baslayinca degisti her sey
Değişik yakınlık vs olmadı mı da böyle gitti
Nasil yakinlik anlamadim
Özel anlamda
Hayir bir sey yasamadik
O da etki ettiyse o anlamda bişi olmadı üste yüklenme vs derken kaçtı
O sebepten oldgunu sanmiyorum. erkekler iste deger gorunce hevesi kaciyor sevse bile. kizlarda da var bu
Öyle değil bu
Nasil peki
Seninle olan ilişki durumundan
Ben biraz arasam yazsam umursamiyordu beni. ben geri cekilince de seviyor gibi ilgilieniyordu
İşte çok üstüne düşmemek gerek
Evet o donem anlamamistim. simdi olsa asla yapmam. ama anlamadigim ben birakinca 6 ay surekli yazdi durdu. en son ozur diledi cok seviyorum zamanla duzelcz dedi. inanmiyorum sana dedim reddettim. sonra tekrar yazinca tamam dedim hatani telafi et. tamam dedi kayboldu hemen
Bıkmış en sonunda da kaçmış
Neyden bkio ki. sacma hareketler bence
Sıkılmış demek ki
Skntsi gecerse bu kez bana ulasma ihtimali yok. sildim cunku coktan
Nerden sildin ki?
Telefondan. telegramdan duruyordu ama uygulamayi da sildim telefonumdan. instagrami yoktu zaten. yeni acmis gecen aratinca gordum. bir de herkese acik yapmis. gezdgi yerleri paylasmis. kiz tavlyck guya
Anladım hayırlısı diyeceksin ama insanlarda heyecan ara
Yaş 27 sanırım
Hayir 30
Normal bütün her şeyi yaşadıysan... Maalesef hayatın acı gerçekleri alış
Uzuntu yasadim sadece ama duzelmesi lazim bu durumun yani eski moduma donmeliyim
Zor akışına bırak dönmez büyük ihtimalle yaş geçmiş 30 olmuş o saaten sonra insan hevesi kalmıyor.. seks bile öğk gibi oluyor gençken evlenip gidecektik
Abartma ya 30 gec bir yas degil, ayrica benim hevesimi kiran eski sevgilimdi. yasla alakasi yok
Çok sevgili kötü hiç sevgili iyi haytinsa ne kadar az flört olayı olursa o kadar iyi keşke sevgili olayını az tutsaydin maks 1 falan
Bnde öyleyim
Napicaz ya. gitmez boyle
En iyisi biliyor musun. Bişey hissetmesen bile seviyor taklidi yapacaksın onu hak ediyorlar
Evet ama bir sey hissetmedigim biriyle konusamiyorum bile ben
Konuşma askim o zman seni heyacanlandiracak birini bulana kadar
Alışkanlık...
Var Bir sıkıntın
Eski sevgilimden sonra boyle oldu
Aynı benim durumum
Unutamiyorum ben
Tek bir yolu var
Söylemem
Neden soylemiyorsun
Başka birisini bulman
Nasıl bir erkekten hoşlanırsin kriterin ne
Iste bulunmuyor ki. diyorum ya heyecanlanmiyorum diye. daha mesajlasirken bile birakiyorum
Özelden yazsana