Aşk İlişkileri Sevgiliniz olduğunda, sevgiliniz olduğunu aşırı belli eder misiniz? ikizterazi Takip Et Master Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 30 Yapay Zekaya Sor Bazı insanlar neden sevgilileri olduğunu kanıtlamaya çalışıyor ki😂Olmasa ne olacak ki😀Euler teoremi kanıtlıyorlar sankim😂 Güncellemeler+1 yıl Soruyu cinsel etikete atan sisteme sesleniyorum, soruda tek bir cinsel ifade varsa bende ne yapmayayım emi 😀 Güncellemeler+1 yıl @KızlarSoruyor sağol ya djdjd zahmet olacak ama etiketi aşka at Sevgiliniz olduğunda, sevgiliniz olduğunu aşırı belli eder misiniz? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
TatlıKızzzz34 Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Saklamam ama özellikle de birisi bilsin diye çaba sarf etmem.. Biz bildikten sonra başkasının bilmesine gerek yok.. 0 0 Yorumla
FigmudSreud Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı. Bakın sevgilim var gibisinden değil de beraber çekindiğimiz fotoları pp yapardım instagramımda paylaşmaktan çekinmezdim de artık o kadar belli etmeyeceğim 0 0 Yorumla
birsenfonişairi Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 83% +1 yıl Yanii evet. 😄. Profilim baģırıyor sevgilim var diye 🤣. Bilmiyorum birini sevince herkes bilsin istiyorum.🥳🥳 0 1 Yorumla ikizterazi +1 yıl Var mı sevgilinn Yorumla
yolcununbiri Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Aklıma şey geldi yanından kız geçince hemen sevgilisine yapışan tipler bhkvjg Allah'ım bu derde rezilliğe düşürme 0 1 Yorumla ikizterazi +1 yıl Aminnnn aminnn🤣
Firu_Zen Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Aksine aşırı saklarım. Özelimdir, değerlidir, kıymetlidir. Ayrıca hasedin uykusu çok hafiftir.. 0 0 Yorumla
Öylesinen1ck Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Aşık insan elinde olmadan bahseder ve bence bu çok sevimli bir davranış yargılamam... Ha gözümün önünde yiyişiyorlarsa başka. Tamam, sizsiniz... 0 0 Yorumla
Sakaryalim Takip Et Master Yaş: 37 , eic 38% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı. Her ota b. ka yapmam. Ama yaklaşan olursa anında haberleri olur. 0 0 Yorumla
DorothyBabe Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Çok cringe bence ya belli etmezdim heralde o kadar bilemiyorum aidjahdeh 0 0 Yorumla
ouzinyo Takip Et Master Yaş: 30 , eic 35% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı. Saklamak en güzeli paylaştıkça mutsuzlaşır insan fkdkdj 0 0 Yorumla
TheCeketli Takip Et Master Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı. Kimse anlamaz aslında sormadıkları sürece. Gizlemem ama dile de getirmem durduk yere. 0 0 Yorumla
Üniogrencisii Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Aşağılık kompleksi. hatta bazı insanlar sevdiği için değil sırf bu yüzden sevgili yapıyorlar ve kendilerini sevdiklerine inandırıyorlar 2 0 Yorumla
Leonidas3 Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 100% +1 yıl Yapmacıklıktır o yapanlar şov amaçlı bence 0 0 Yorumla
Nâ-mūtenahį Takip Et Yoda Yaş: 110 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 487 cevap paylaştı. Yok be 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Saklamam ama özellikle de birisi bilsin diye çaba sarf etmem.. Biz bildikten sonra başkasının bilmesine gerek yok..
Bakın sevgilim var gibisinden değil de beraber çekindiğimiz fotoları pp yapardım instagramımda paylaşmaktan çekinmezdim de artık o kadar belli etmeyeceğim
Yanii evet. 😄. Profilim baģırıyor sevgilim var diye 🤣. Bilmiyorum birini sevince herkes bilsin istiyorum.🥳🥳
Var mı sevgilinn
Aklıma şey geldi yanından kız geçince hemen sevgilisine yapışan tipler bhkvjg Allah'ım bu derde rezilliğe düşürme
Aminnnn aminnn🤣
Aksine aşırı saklarım. Özelimdir, değerlidir, kıymetlidir. Ayrıca hasedin uykusu çok hafiftir..
Aşık insan elinde olmadan bahseder ve bence bu çok sevimli bir davranış yargılamam... Ha gözümün önünde yiyişiyorlarsa başka. Tamam, sizsiniz...
Her ota b. ka yapmam. Ama yaklaşan olursa anında haberleri olur.
Çok cringe bence ya belli etmezdim heralde o kadar bilemiyorum aidjahdeh
Saklamak en güzeli paylaştıkça mutsuzlaşır insan fkdkdj
Kimse anlamaz aslında sormadıkları sürece. Gizlemem ama dile de getirmem durduk yere.
Aşağılık kompleksi. hatta bazı insanlar sevdiği için değil sırf bu yüzden sevgili yapıyorlar ve kendilerini sevdiklerine inandırıyorlar
Şonyadan görme diğilim ve şaçmalamam
Yapmacıklıktır o yapanlar şov amaçlı bence
Kısmetimi neden kapatayım?
Sonradan görme değilim no
Yok be