Merhabalar Herkese 🌸

Birinden hoşlandığınızda direkt belli eder misiniz yoksa duygularınızı gizleyebiliyor musunuz?
Merhabalar Herkese 🌸

Birinden hoşlandığınızda direkt belli eder misiniz yoksa duygularınızı gizleyebiliyor musunuz?
E tabii ki belli ederim özellikle o kişiyi tanımaya çalışırım aşk hakkında fikirlerini öğrenirim hayatında birisinin olup olmadığını öğrendikten sonra duygularımı belli etmek isterim, çünkü hayal kırıklığı yaşamaktan yoruldum
Shsjdhdhdhdh ben tranvayda birine asık oldum cidden kalbim o an öyle bir atıyorduki anlatamam evime 4 durak vardı onun indiği yerde indim ve konuştum dikkatımi çektiğini söyledim sonraki gün sevgili olduk 3 gün sonra ayrıldık xjdndndndn güldüğüme bakmayı onu hala çook seviyorum ve özlüyorum keşke tekrar sevgili olsak
Vay be ahsjdj ama cesaretin için tebrik ederim cidden
İlk başta gözlemlerim. Kararlıysam yüksek voltaj imalarımdan ve ilgimden anlaşılır. Genel duruşum ise daha sakin ve mesafeli oluyor. Çekingen değilim mesafeliyim genellikle.
Çok teşekkürler 😍🧡
Evet ben belli ediyorum ama hiç hoşlanmadım şuana kadar yani olsaydı belli ederdim direk söylerdim hatta zaten karşılıklı çekim olmuştur ki sevmişimdir. ben öyle gizli saklı sevmeyi sevmiyorum. bir kişi benim aşık olduğumu bilmeli o zaman içim rahat eder.
Cevap
19Cevap
benim ilgimin karşı taraf tarafından anlaşılmaması için karşımdaki kişinin ağır derecede idiot olması gerekli çünkü benim için özel olan kişiye her zaman farklı davranırım 😀
Belli ediyorum hatta direk yürüyorum ajdjjed cünkü iki tarafın da gizlediğini düşün korkunç bir şey olur ayrıca bunun kadını erkeği yok diye düşünüyorum gizlenmemeli kaç günlük dünya sonuçta
Çok zor genelde gururum önce geldiği için
Geçmişe baktığımda bunu belli etmem için
duygularımı çok yoğun yaşamam gerekiyormuş.
Hahaha öyle bir gizliyorum ki karşındaki kişi ondan nefret ettiğimi bile düşünebiliyor o derece djdjd
Karşıdakinin kim olduğuna göre değişir 🤔 Bundan olur dersem belli ederim yoksa etmem hoşlantıdır geçer elbet 😂
Sevgimi de nefretimi de net belli ederim ! Ama maalesef kendim gibi biriyle daha tanışamadım
Çok belli ediyorum hatta kendisini de bu konuda çok cesaretlendiriyorum.
Edemiyorum. Daha çok çekebiliyorum kendimi. Neden bilmiyorum.
Gizlemeye çalışırım ama anlıyor bence. Onu görünce göz kaçırmamdan.
Hoşlandığım yok o yüzden belirtilecek bir şey de yok
Hoşlandığımı direkt söylemem ama her halimden belli oluyor zaten. Anladığını düşünüyorum. Karşılık vermediğine göre hislerim tek taraflı. Ya da o da benim gibi jdhdjdjdjdhh
Karşılıklı olup olmadığını anlamak için yoklamam lazım
Evet ederim söylediğimde de reddedilirim 😑
Açık açık söylerim ben net adamım düz
Karşı tarafında ilgisi varsa belli edebilirim
Hayır belli etmem
Hayatımın hatasını yapıyomuşum ey gidi eski ben
Önceleri evet. Artık belli etmeyeceğim
Hoşlandığımı gizleyemem..
Belli ettiğim için şu an sevgilim zaten
Evet direkt söylerim
Genellikle etmem fazla daha fazla içimde yaşarım
Kişiye göre degisir
Karşımdaki kişiye bağlı
Bi yolunu bulur muhabbete girerim
Çat diye vuruyorum masaya (lafı)
Hem de aşırı derecede
Arizona kertenkelesi dansı yaparım
Yok ama üzerine oynarım.
Belli etmek istersem ederim. Keyifli akşamlar.
İsteyerek etmem ama belli olur genelde.
Evettt
Direk söylerim
edemiyorum. Ama instagramdan bulup yazarim
Ben bodoslama söylüyorum 😅
Etmem
hayır aşko
Genelde etmem
Hayır utaniyorum
Etmem
Ederim ki bileyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?