Siz markette bir çocuktan hoşlanıyorsunuz diyelim ne yapardınız?

Ben markette bir çocuktan hoşlanıyorum birkaç aydır o markette çalışıyor ve son aylarda çocuk bana çok tatlı gelmeye başladı. En son pazar alışveriş yapma bahanesiyle gittim çocuğu görmeye evdede gerçekten eksikler vardı baya alışveriş yaptım sonucunda baya vakit geçirdim o sırada çocuğu inceledim falan bir şey farkettim çocuk arada bana bakıyordu ama ben ona baktıkça kafasını çeviriyordu neyse ben alışverişe devam ederken çocuk yerleri silmeye başladı bende tam onun önünden geçtim yanlışlıkla göz göze geldik utandı başını indirdi mahcup olmuş gibi gözüküyordu en son kasaya giderken işi bitmişti kasadaydı bende onu tercih ettim birde değiştirilcek ürünüm vardı uzun sürer diye gittim kasaya önce iade alcaktı imza isim soyisim trlefon numarası falab istedi ama yüzüme gene bakamadı ben tam onun yüzüne bakmaya alışmışken o benim yüzüme bakamıyordu neyse kasadan geçirdi ürünleri çok tuttu yani nasıl söylim gerçekten çok tuttu çünkü benim ailem biraz yemeyi seven ve kaliteli yiyen gerekirse her şeyden kısabilecek bi aile bu arada ben ve ailem aynı zamanda iyi giyiniriz yani şık giyiniriz dedim acaba çocuk beni kendinden bi tık üst seviyede mi görüyor çünkü hem güzel giyiniyorum hem alışveriş yaparken sağlam alışveriş yapıyoruz dedim belki o yüzden beni kendinden üst seviyede görüyor benim size sorum siz bu çocuğa aşık olsaydınız o çocuğa nasıl davranırdınız yani nasıl sizi üst seviyede görmesinden vazgeçirebilirdiniz ben diyorum ki acaba girerken selam versem çıkarken teşekkür ederim kolay gelsin desem sonra o yavaş yavaş naber nasılsın görüşürüze falab döner mi yani çocuğu kendime nasıl ısındırabilirim bu arada çocuk benden hoşlanıyor gibi her gittiğimde gözünü kaçırıyor bana karşı diğer müşterilere olmadığı kadar kibar ve utangaç kafam karışıyor aslında taktik verin ne yapayim bence önce bi güven duygusu uyandırmalıyım arada gülümsyerek falan sonrasında yavaş yavaş arkadaşlığa döndürüp onun düşüncelerini daha net anlayabilirim bence (çocuk 22-23 yaşında ben 18 yaşındayım) ben her gittiğimde parfümü biraz daha abartıyorum çocuğun yanından geçerken belki hoşuma gider diye çünkü şahsen bence koku çok önemli neyse burdan sonrasını size bırakıyorum erkeklerde cevapladın lütfen en çok onlara ihtiyacım var ama kızlarda önemli tabi

Siz markette bir çocuktan hoşlanıyorsunuz diyelim ne yapardınız?
Cevapla