Sevgilim yoğun çalışıyor, konuşamıyoruz. Sadece "Günaydın, nasılsın ve iyi geceler" sizce ne yapmalıyım😞?

Güncellemeler
+1 yıl
Ben rahatsız olduğum söyledim her şey bizim geleceğimizi için yapıyorum dedi
Sevgilim yoğun çalışıyor, konuşamıyoruz. Sadece "Günaydın, nasılsın ve iyi geceler" sizce ne yapmalıyım😞?
Cevapla