Nişanlımdan Nişanlılık Süreci İçinde Çok Fazla Soğudum. Onunla Evlenmek İstemiyorum. Bunu Nasıl Söyleyebilirim?

Nikaha bir ay kaldı. Ancak çok geçimsiz bir kadın olduğuna kesin bir şekilde inandım. Ona daha önce nişanı bozabileceğini söylemiştim, ama bozmadı. Fakat gidişat beni çok rahatsız ediyor. Nişanı bozmak istiyorum. Bunu nasıl söyleyebilirim?

Nişanlımdan Nişanlılık Süreci İçinde Çok Fazla Soğudum. Onunla Evlenmek İstemiyorum. Bunu Nasıl Söyleyebilirim?
Cevapla