Eski eşi ve kızıyla kutladı. Bende doğumgünün kutlu olsun 🙏 yazdım teşekkür yazıp mesajıma kalp koydu sizce ben cepte miyim? Eşinden veya kızından çekindiği için teşekkür yazmış olabilir mi
Güncellemeler
+1 yıl
ARKADASLAR ADAM EVLİ DEGİL BOŞANDI
Evli eski erkek arkadaşımın doğum gününü kutladım, sadece kalp koydu. Beni cepte mi görüyor?
Daha ne desin ki gayet kibar bir şekilde teşekkür edip gönlün kalmasın diye kalp koymus mutevazi 😃 boşanmış olabilir fakat önemli olan sana karşı olan tutumu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
Sana değer vermiyor. Erkekler isterse sen yazmsan da niye doğum günümü kutlamadın diye mesaj bile atıyorlar merak etme
niye doğum günümü kutlamadın?
Yaa 😂
Daha ne desin ki gayet kibar bir şekilde teşekkür edip gönlün kalmasın diye kalp koymus mutevazi 😃 boşanmış olabilir fakat önemli olan sana karşı olan tutumu
teşekkür yazdı 😂
Yani teşekkür etmiş işte
Ne yazsın istiyorsun evli çocuklu adam anlamadım senin yazman hata zaten
Si*kilmek istiyor ap açık
Evli değil
Boşandı
Olsun ne fark eder
Boşandı diye seni mi alacak nikahına
Kızım sen şaka mısın bide 48 yaşında diyorsun
Ne olacak
Lan manyak manyak konuşma 50 yasındakı adamın seni nasıl doyuracak bi ayağı çukurda zaten
Kafayı yemiş aq ya
Kafayı yemedim saçma sapan konuşma
48 yaş nedir ya çok mu zengin
Çok iyi bir kalbi var
Walla kendine yazık edersin 48 yasındakı bır adam kalkıp çolugu çocuğu bırakıp gidiyorsa vardır bu bo*kluk
Ya adam boşanmış diyorum aq
Bulmuş taze çıtırı kullanma peşinde kusura bakma sevecek değil seni
Walla bende katılıyorum
Tamamda boşu boşunamı boşandı bu aq
Lan bosanalı 7 yıl oldu
Yaw git aq ne diyim
Bacım uğraşma anlamaz kmse
Bir kadın için bu hayatta en değerli önceliği daima kendisi olmalı..
O zaman evlenip niye seni tercih etmedi üstüne çoluk çocuğa karıştı? Kullandırtma kendini.
Onların bağı halen devam ediyor, keşke yazmasaymissin.
Evli adama yazacak kadar utanmaz birisin, hala cepte miyim diyorsun!
Yazmaması gerek. Senin numaran ne isi var. Aldatmis
Sen niye evlenmedin adam çoluk çocuğa karismis
Eski eşi eski sevgilisi daha kaç kişi girecek hayatına
bence her ikisi de değil teşekkür etti adamın kafasınıda bulandırma ne mesaj atıyorsun.
Boşandığı eşiyle neden kutluyor sen nesi oluyorsun flört mü yoksa bir arkadaş mı
Teşekkür edip kalp koydu diye cepte görmek ne alaka?
Ilgilenmiyo seninle. Ve evli birine neden yaziyosun?
Evli adama niye yaziyorsun karaktersizmisin sen. Ozldn bana yaz sen
Yazmicaksan gizleniyorum
Bi zahmet
Abla sen ne diyosun ya
Sende hiç mi gurur yok ya
Sen kendini öyle gösteriyorsan öylesindir
Benim yüzsüzlük jxdgzjsgdhs
Niye yazıyorsun ne alaka evli adama.
Belki sana görüldü atmak istememiştir
Ne yazsın sana exsin daha
Elbette cepte goruyo istedigim an cakarim diyor
Adam evli. Ne bekliyorsun?
Yanlış yapmışsın tabi seni cepte görüyor
Aranızda kaç yaş fark var
Aranızda cinsellik var mı
Çekim var evet
Seks yaptınız mı hiç
Aklın hâlâ ondaysa sorun sende
Sen niye yaziyosun ki.
Sen de onu istiyorsun zaten. Arada bir çaksın.
Kesinlikle cepte görüyor
Garsoniyer tuttum sana
Vereceksin anladi
Giydirecek tabiii😅😅
Yoğundur
Çekindiği için
Saçmalama lan
Aynen oyle
Napsin adam kurukelle mi koysun
Evet bippp ne zaman sundun
Bip * . İni
Fake burhan yine milleti trollemede
Adamin pesini birak
Niye gereksiz
Sen zaten ceptesin Kulanılmak için ama
Sen bi bok degilsin
Sen bir boksun ama 😂
Yazık lan
Kanka seviyorum ama
Senin için dua edeceğim Allah sana merhamet etsin
Et 🥹
Sen ne görüyorsun
Niye yaparsın ki
Gereksiz