Evli eski erkek arkadaşımın doğum gününü kutladım, sadece kalp koydu. Beni cepte mi görüyor?

Eski eşi ve kızıyla kutladı. Bende doğumgünün kutlu olsun 🙏 yazdım teşekkür yazıp mesajıma kalp koydu sizce ben cepte miyim? Eşinden veya kızından çekindiği için teşekkür yazmış olabilir mi
Güncellemeler
+1 yıl
ARKADASLAR ADAM EVLİ DEGİL BOŞANDI
Evli eski erkek arkadaşımın doğum gününü kutladım, sadece kalp koydu. Beni cepte mi görüyor?
Cevapla