Bnim eylül ayından beri bi iliskim vardı kız benı kıskanmıyo dıye ayrıldım arkadaşları bana hakaret etmeye başladı sorun ben miyım?

Bnim eylül ayından beri bi iliskim vardı kız benı kıskanmıyo dıye ayrıldım arkadaşları bana hakaret etmeye başladı sorun ben miyım?
Cevapla