Mesajlara cok geç cevap veren flört amac nedir arada kusura bakma diyip bahane buluyo sonra yine gec yazıyor?

1 haftadır tanışıyoruz ilk 2 gün cok iyidi cok hızlı cevaplıyordu sonra yavaşladı brnde zaten onun gibi yapıyorum 3 saat yazmıyormu bende 3 saat yamızoyrum asla hesap falan sormadım. şu an şunuda anlamıyorum zorlayan yok yazmak istemiyorsan yazma derdi ne? Benim soguk oldugumu anlayınca resimler atıyor acıklama yapıyor ama sonra aynı ve bana buluşma teklifi etmedi ama ben ona baştan böyle yavaş dedim her şey için ondan mı acaba benim böyle hemen buluşma etmeyi istemedigimi biliyor ama artık 1 hafta gecti anlamıyorum yani konuşmuyorsa keser diye düşünüyorum ama bir yandan zaten cok konuşmuyoruz baya saay aradan geciyor

Mesajlara cok geç cevap veren flört amac nedir arada kusura bakma diyip bahane buluyo sonra yine gec yazıyor?
Cevapla