Sevgilime "sorunu çözelim" diye yazdım çabalamak istemiyormuş çok bunalmış ne yapacağım?

1 gün sessizdim hiç sormadı ben de o gün hiç konuşmadım ama ertesi gün neden hiç sorup yazmadığını sordum

bunları sorunca bana "sen beni suçluyorsun" dedi tartışma çıktı, o gece yine kendisi yazmıştı eskiye göre biraz mesafeli konuştuk

ertesi gün canım benim falan yazdı ben de öyle yazdım ama dünden beri soğuk ben de bugün yazdım buluşup konuşalım diye

vaktim yok film izlicem sonra dışarı çıkcam falan diyince daha da sinirlendim derdimi yazdım beraber çabalayım dedim ben çabalamak istemiyorum dedim

elimi bırakmayacağına söz vermiştin dedim bırakmadım artık böyle devam ederiz diyor ben de tamam dedim daha da yazıp bunaltmak istemiyorum

bunalttın zaten sağol ben çabalamak istemiyorum sen anlamıyorsun dedi ben de tamam canım anladım dedim tamam dedi görüldü attım

insan bir ilişkide en ufak problemde çabalamayıp gidecek mi hemen?

bir de bana "sen çabalamıyorsun" diyor. o gün onun sormasına gerek yokmuş ben anlatacakmışım ama çabalamamışım

Sevgilime "sorunu çözelim" diye yazdım çabalamak istemiyormuş çok bunalmış ne yapacağım?
Cevapla