1 gün sessizdim hiç sormadı ben de o gün hiç konuşmadım ama ertesi gün neden hiç sorup yazmadığını sordum
bunları sorunca bana "sen beni suçluyorsun" dedi tartışma çıktı, o gece yine kendisi yazmıştı eskiye göre biraz mesafeli konuştuk
ertesi gün canım benim falan yazdı ben de öyle yazdım ama dünden beri soğuk ben de bugün yazdım buluşup konuşalım diye
vaktim yok film izlicem sonra dışarı çıkcam falan diyince daha da sinirlendim derdimi yazdım beraber çabalayım dedim ben çabalamak istemiyorum dedim
elimi bırakmayacağına söz vermiştin dedim bırakmadım artık böyle devam ederiz diyor ben de tamam dedim daha da yazıp bunaltmak istemiyorum
bunalttın zaten sağol ben çabalamak istemiyorum sen anlamıyorsun dedi ben de tamam canım anladım dedim tamam dedi görüldü attım
insan bir ilişkide en ufak problemde çabalamayıp gidecek mi hemen?
bir de bana "sen çabalamıyorsun" diyor. o gün onun sormasına gerek yokmuş ben anlatacakmışım ama çabalamamışım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer