Eski sevgilinin yeni sevgilisine yazmak saçma mı?

eski sevgilim ayrildiktan 1 hafta sonra yeni sevgili bulmus, aldatmadim diyor ama ben inanamiyorum, aldatmadiysa bile kizin bu 1 hafta detayindan haberi oldugunu hic sanmiyorum. gidip o kiza durumu anlatmak mantikli mi yoksa s.. et mi diyorsunuz (iliski 1 yildan uzundu)

Eski sevgilinin yeni sevgilisine yazmak saçma mı?
Cevapla