Her önüme gelenle konuşuyorum değersizleşiyor muyum?

Her önüme gelen erkeğe cevap veriyorum konuşuyorum belki 1 gün belki 1 hafta belki uzun süre konuşuyoruz ama kim yazsa cevap veriyorum resmen seçicilik asla yok kendimi değersiz hissetmeye başladım ama çevremde bana değer veren seven kimse olmuyor bende Herkesle deniyorum konusuyoruz genellikle asla sevgili olamıyoruz çünkü mantığa uymuyor ya uzak ya keko ya sapık ya uzun ilişkiden çıkmış gibi gibi şeyler... hayatıma biri girsin tam girsin evliliğe gitsin istediğim için seçiciyim ama herkese de yazıyorum maalesef ki bunu nasıl durdururum? Kendimi kullanılmış gibi hissediyorum doğru düzgün sevgilim olmadı kimseyle gezip dolaşmadim date bile yapmadım hayatım boyunca
Her önüme gelenle konuşuyorum değersizleşiyor muyum?
Cevapla