Güncellemeler
+1 yıl
cok samimi oluyorum cocuga karsi cevredekıler hoslanıyor musun falan diyo ama cocuk ama napıcam bilmiyorum kafam cok karisik
3 hafta falan oluyor tanışalı ama cok hoslanmaya basladim düşünmekten alıkoyamıyorum kendimi kafayi yedirtiyo gülüşü gözleri ama arkadaşlığımızın bozulmasını istemiyorum yanımda kızlara yazması anlatması rahatsız ediyo beni soylesem arkadaslıgımız bozulacak ama kendi anlasa daha iyi olur gibi nasıl yaparım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
anliyorum ne demek istedigini oncelikle bak, oyun falan oynuyorsa sende oynadigi oyuna falan basla kisaca hobilerinizi birlestirmeye calis, ara sira gulumsemen veya hafif dokunuslarla (kastım baş, yüz kol vs.) dokunmaya calis. aranizdaki mesafeyi min. dusur ve samimi konusmaya basla, dertles ve konus baya iste onun disinda SACINI OKSA. tabi bunlar ayni siniftaysaniz oluyor maalesef ayni sinifta degilseniz dediklerimi azaltarak yapmalisin
YANİMDA OTURUYOR OYUNA GİRİYORUZ BAZEN ZATEN OYLE ARKADAS OLDUK SACINA FALAN DOKUNUYORUM ODA TEMAS EDİYOR AMA KAFAM ÇOK KARIŞIYOR UMUT VERİYO GİBİ AMA İSTEMİYO ARKADAŞLARIMA İSTEK ATIYO COK GUZEL DİYE KAFAYI YİYORUM ABİ
WAAA MUKEMMEL LA OZAMANN SEY YAP KIZ BIR SURE BOYLE DEVAM ET SONRA ZATEN KENDI KENDINE COCUGUN ETRAFI BOZULMAYA BASLAYIP SENIN HAALA KALDIGINI GROUNCE SENI DAHA COK SEVECEKTIRR
ARKADAS GOZUYLE BAKAMAYIP ARKADAS KALMAK İSTEMİYORUM AMA DAHA COK BAGLANİP ASİK OLUCAM TAMAMEN TAKINTILI OLMUS GİBİ OLUCAM SAPİK GİBİ KORKUYOM KENDIMDEN
ANLIYORUM SENI COK TUHAFFF BIR HIS AMA EMIN OL ZAMANLA CIDDEN DEVAM EDER BU IS SEN SADECE AKISA BIRAK VE DEVAM ET LUTFEN ERKEK OLDUGU ICIN SARILMAMAZLIK YAPMA TEMASI ARTTIR AMA ASIRI DERECEDE DEGIL COK RAHAT LLMASIN AMA OLSUN ISTE ANLADIN SEN AAA
İNSTANI VERSENE COCUKLA KONUSMALARIMIZI ATCAM SANA BAK Bİ ANLİYON SEN BENI
BEKLE 5 DAKIKA ISIM CIKTI UCUYORUM
tamam BEKLIYOM
ig iloelaz
istek atiyom
Daha fazla samimi ol diğer erkeklere göre daha farklı davran ona
gerçekten öyle davranıyorum ama yok temas ediyoruz bazen ama ilerisini görmüyor eminim agası gibi görüyor cocuk
Arkadaşı olarak görüyor
evet ama umut verilmiş gibi hissediyorum yakın oldukça
Umut veriyor ama o farkında değil
evet değil ve bu çok kırıyor
Söyle bence
Erkekler soylemeden anlamaz oyle seyleri
Cilve yap, tatlı tatlı uğraş:))
ilgisini cekmiyorum galiba ugrasiyorum oda ugrasiyor bazen HEM UMUT VERİYO HEM İSTEMİYO KARAR VERSE KESKE
Tutarsız ise bence kendini çek, ne istediğini bilmeyen erkekle işin olmasın
bilmiyor evet ama cidden gülüsü gözleri asiri guzel bir sey cok iyi davranıyo bana
:)) olur umarım ama sana tavsiye erkeklerin üstüne asla çok düşme. Yarın öbür gün de ilişkiniz olursa kendinden taviz verme en iyi erkek bile bunu kullanır. Çok ilgi verme
ilgi vermeyince de soğuyorlar baskasına gidiyorlar ne yaptıkları belli değil
O erkekten hayır gelmez gideceği varsa gider zaten. Sakın cok ilgi verme erkekler cepte görüyor. Cepte olunca da onun için değeri kalmıyor
öyle yapıcam ama çok eğleniyorum mutlu oluyorum yanında keşke istese
Direk söyle hayat çok kısa
ama hiç konuşmamak zorunda kalmak istemiyorum o yüzden napsam bilemiyorum
Söyle cesaretin belli olsun hayat kısa
biraz zaman geçsin düşünüyorum aslında daha yakın olmayı istiyorum daha çok değer verirse belki kötü karşılamaz
Onu boş ver ben varım 😂😂😂
boşvermek kolay mı
Beni de tanı nolacak 😂
Çok kötü bir durum he
Sağlayamazsın