Güncellemeler
+1 yıl
kadınlar aşırı kasıntı be
Gayet rahatız. Onun ağzından ben yemek yerim o da benim ağzımdan bile siz düşünün. Yani gaz çıkarırız birbirimizin yanında falan ki normal bu güler geçeriz bile. Burnunu bile elimle silip yıkamışlığım var ki aynı şekilde onun da. Bilmiyorum kasıntı geliyor bana çiftler bence doğrusu bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İyi ne güzel birşeymiş kabullenmişsiniz sanırım Allah beraberliginizi daim etsin ❤ buda bende 2 kalpden biri sizin olsun sanırım bir kalpde daha guzel olacak hersey
Sağol abim teşekkürler
🙋♂️
Evli gibi oldunuz ozman yüz göz. tabiki bunlar güzel şeyler. evlilikte daha fazlasına maruz kalınıyor 😀
Evet işte güzell zaten bir evlensek ahh ahhh. Seviyorum onu ama insanlar aşırı kasıntıymış. Bence doğal şeyler
Tabikide doğal. eşlerden biri tuvalette fenaşsa ya da kendini temizleyecek durumu olmasa ay gelemem igrenirimmi diyecek. gaz çıkarmak ta hepsi b
Normal şeyler bana göre tabi pohunu çıkarmamak kaydı ile.
Elbette öyle ayy ıyy diyorlar bu kadınlar her şeye de işte... Yaparım da zaiten o benim her şeyim sonuçta
Hicbiseyden tiksinmemek gerek. ki sevdiğimin hicbirseyinden tiksinmem. agzini öpüyoruz neler yapıyoruz igrenecek bişey yok😅😂
Kesinlikle öyle yani öpüşüyorsun sonuçta e yani. Gayette doğal şeyler ona bakarım bile ben hiçbir şeyinden de ne iğrenirim ne de tiksinirim
Kesinlikle kibarlar evlenmesin. 😂gazı gelince diğer odaya geçiyorsam o evliliğin ne anlamı kaldı😂😂😂
heh işte bundan bahsediyorum ya mesela mideyi bozdum arkadaş her 5 dakikada bir gazım geldiyse cidden yan odaya mı gideceğim ohoo. Zaten bunu diyenler de bir yere kadar dayanıyor
Tabiki.😊
tamam iğrenmeyin ama şu gaz çıkarma mesela, samimiyet değil bence. asker arkadaşına bağlanıyor
Neden mod hanım
Bunlar sizin için normaldir belki ama buraya yazmayın lütfen
abartmayın
Abartmışsiniz sınırları olmalı insanin kişisel
E var ki
Çift terapisine bi gidin derim
Neden
Oğk igrensiniz
peki
Okadar da değil
olur olur
İğrençsiniz
hayır
zaten aramızda yaşanan şeyler burada sadece sordum
Çok fazla şeyler bunlar
Sevdiceğim o benim biz iki beden ama tek ruhuz ne var bunda
Bukadar olması çok fazla
İnsanlar bilmiyor bizim aramızda bu bence normal. Onun hiçbir şeyinden iğrenmem ki neden iğreneyim bence doğrusu da bu
İğren demiyorum da bunlar ilişkiyide zedeler
İnsan sevdiğinden utanır çekinir ve zaten ilişkileri bunlar daha iyi yapıyo
Hayır ki uzun süredir sevgiliyiz de ve daha da bağlanıyoruz her geçen gün. Tam tersine bence o türlü hoş değil.
Sizinkiler hiç hoş değil
Doğalı bu bence belki sen de böyle olursun ileride