Evlilik amaçlı iliskiye başladık. 1 senedir tanışıyoruz. Yasim 28 onun ise 31 . Meslegi uzman. Astsubaylii kazandı. 1 sene egitimi var. Ekimde seni aileme anlatcam diyor. Seneye Ocakta nişan frlan.
Aslında bu mayis diye planlamistik. Ben uzun iliski taraftari degilim ayrılsam iyi mi yaparim? Mutlu değilim ekime cok var. Neden erteliyor nisani
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Iliskinizde problem mi var? veya maddi olarak zayif mi?
Maddi evet ama kredi vs çekilir. Nişan istemede ne var. Uzman cavus borçları vardi o yuzden. Arada tartışıyoruz. Ben surekli evlilik muhabbeti acıyorum. Mayis diye planladık. Dunde inat etti mayis değil Ekim olcak. Kafamda sana dair oturmayan soru isaretlerim var. Bunlari oturt evlilik gelir. Nişan şu tarihte olcak felan gibi bi tarih belirleme. Akisina birak plan yapılmaz bu konuda diyor. Ben mayis mayis diye heveslendim 1 senedir sevgiliyiz. . Astsubaylik kazandi. 1 sene egitim suruyor sadece haftasonlari musait olabilcek. Ona kalsa astsubaylik egitimi bitince evlenmek. Ama ben uzatma taraftarı değilim. Ocakta izninde nisanlaniriz seneye yaza dugun diyor. Ayrılmayı düşünüyorum
3 gundur cok düşünüyorum agliyorum
Genelde erkekler evlenmek ister. Kafanda soru varsa neden benle berabersin de ve ayril. Sonrasinda pesinden kosmazsa zaten seni sevmemistir
Seviyorum çünkü seni, aşığım , seven bekler , sende bekle diyor. Akisina bırakalım evlilik olur sonradan diyor. Ama ben belli bi tarih olsun istiyorum. Biseyler net degil. Ayrilsam cok üzülüp ayrilcam :( napmam lazim
1 hafta koşarım hala kabul etmezsen yoluma bakarım dedi
Hahahaha cok ta özgüvenli😂😂😂 erkeklerin ne soyledigine aldirma. Gecen esimle onedio testi cozuyorduk ayrilma acisi ne kadar sürer sorusuna 1 gun cevabini verdi. Ciddi misin dedim evet dedi. Inanir misin 40 gun ayri kaldigimizda bitmisti tukenmisti alkoldan sismisti😂😂😂
Geçmiş olsun şimdiden
Neden?
Bir askerle evlenmek hayatınızın en büyük hatası olur
Uzuluyorum 3 gundur bunu düşünüyorum ekim diye inatlaşma. Mayista ailesine dicekti. Demicem ekimde dicem. Kafamda taslar oturmadı nedemek
ya da cebte görüyor
Kafamda oturmadı nedemek? Madem cepte goruyor 7 24 yazıp arayip. Neden cok asigim diyir
Cepte görmek nedemek
kafam da oturmadığını o söylüyorsa , demekki seninle olan ilişkisini böyle tam ileriye gitmeyi düşünmüyor gibi bir şey yani arafta kalmış , bir şeylerin adamın kafasında oturmuyordur ne bilim bi konu olur bir şey olur
Kavga ediyoruz surekli. Iste annemgile söylediğimde de yeni problemler çıkarırsın. Once buna inandir felan diyor
Ama ben böyle mutlu değilim. Sevdigim için duruyorum. Ama gitcem saniri. Nişan diye heveslendim. Ekime daha var Ekim olacağına belli degil
tamam işte bak kafasında oturmayan şeyler varmış
Brni mayista isteme Nisan olcak doye heveslendirdi. Cok agliyorum 2 gundur. Sözleri ağır geldi. Ekim olcak inat ettim mayis degil. Birbirimizi daha çok tanıyalım problemler cozulcekmi ona göre aileme dicem dedi. Tehdit birleri. Ayrica astsubaylik kazandi. Egitim 1 sene. Sadece haftasonu izni var. Bu ne ara izin alipta Nisan yapcak. Ancak seneye ocakta beni istemeye gelebilir. tatilinde
Ben yasim 28 o 32. Artik beklicek zaman yok kadin icin. Valla kardes cok agliyorum napcam
valla sen daha iyi bilirsin , konuşan sensin duruma ayık olan sensin , daha evlenmeden böyleyseniz ilerisini tahmin ediyorum şahsen