Eski sevgilim hiçbir zaman telefonunu bana göstermedi ve 2 telefonu vardı. Ne yapmaya çalışıyor?

Şeffaf değildi bir ara zorla telefonuna baktığımda güneş emojisiyle birini kaydettiğini gördüm. Arkaşi olduğunu ve çoğu kişiyi emoji olarak kaydettiğini söyledi fakat şu an yeni yeni gözüm açılıyor bi insan niye güneş emojisiyle kaydeder

Eski sevgilim hiçbir zaman telefonunu bana göstermedi ve 2 telefonu vardı. Ne yapmaya çalışıyor?
Cevapla