Oksijen israfı gibi hissediyorum kendimi hayal kırıklığı oldum hep?

Sınava o kadar çalıştım ettim en kolay soruları bile yanlış yapmışım bir anlık heyecanla ailemin karşılığını asla veremeyeceğim, sürekli düşünüyorum midem bulanıyor başım don gibi. Öl*m konusuda iyice kafamda dönüyor, hayal ediyorum öl*m şeklimi. Yemin ederim çok yoruldum artık sanki boşa çabalıyormusum gibi hissediyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Aldığım nefes bile ağır geliyor yaşamak neyi değiştirecek ki ancak acı veriyor bana. Hep hayal kırıklığına uğruyorum zaten
Güncellemeler
+1 yıl
Sabah akşam cehennem olur mu ya insana beynim don gibi geziyorum ortalıkta. Tukene tükene sıfırı da tükettim cidden hayatın oyunu herhalde bu kafayı yiyeceğim artık
Oksijen israfı gibi hissediyorum kendimi hayal kırıklığı oldum hep?
Cevapla