Bir kere sen gerekeni yapmışsın yani mesaj attın bu yüzden sorumluluk senden gitmiş oluyor.. gercekten deger veren biri bi cevap yazabilirdi, hadi çok fazla kirgin diyelim.. en fazla ne yapmış olabilirsinki? Üstelik sevgili dahi değilsiniz. Bence boş ver senin tekrar yazmanı istyodur.
Ben onunla olan tüm ig mesajlarımı sildim.. sinirlendigim şeyler oldu sonra oda fark etti bence baya soguktuk birbirmize dayanamadım bende ona mesaj attım oda cvp yazmadı görüldü bile atmadı ama 100% bildirimlerden okudu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bir kere sen gerekeni yapmışsın yani mesaj attın bu yüzden sorumluluk senden gitmiş oluyor.. gercekten deger veren biri bi cevap yazabilirdi, hadi çok fazla kirgin diyelim.. en fazla ne yapmış olabilirsinki? Üstelik sevgili dahi değilsiniz. Bence boş ver senin tekrar yazmanı istyodur.
Neye kırılmış hanım kızımız prensesimiz
Ben onunla olan tüm ig mesajlarımı sildim.. sinirlendigim şeyler oldu sonra oda fark etti bence baya soguktuk birbirmize dayanamadım bende ona mesaj attım oda cvp yazmadı görüldü bile atmadı ama 100% bildirimlerden okudu
ay bu prensesleri çok arıyo musunuz engelle kızım uğraşılmaz
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!