İlk buluşma da geçmişinde beni utandıracak bir şey yaşamadığına beni inandırman gerek dedi?

Bir yıldır tanıdığım ve 4 aydır beğendiğim bir çocuk vardı bu çocuğu ben instagramdan takip ettim ve hiç bi şekilde mesaj atmadım ondan bekledim, iki hafta önce bana birden mesaj attı uzun zamandır dikkatini çektiğimi söyledi çok güzel ve saygılı bi şekilde konuşmaya başladık, gerçekten ileriye dönüktü her şey samimiyetine inanmıştım zaten çocuğu az çok biliyorum iyi birisi yani ve bana değer verdiğini gerçekten hissettiriyordu, cumartesi günü ilk defa görüştük bu niyetle yani yoksa daha önce birbirimizi görmüştük biliyor beni, görüştüğümüz de sohbetimiz hiç verimli geçmedi sürekli kendisinin zor bir insan olduğundan bahsetti ve bu soruyu sordu. Güveni kırılmış sanırım daha önce ve bana geçmişinde beni utandıracak bir şey yapmadığına beni inandırman gerek dedi ben dedim nasıl yapabilirim ki bunu diye ve bana sana kalmış orası da dedi yani bu ne anlama geliyor (gerçekten dinini diyanetini bilen birisi saçma yorum yapmayın) sonrasında da anlaşamaycağımızı düşünerek konuşmayı kesmek istedi beni üzeceğini hissetmiş karakterlerimiz zıtmış yani ben şimdi ne yapmalıyım?

İlk buluşma da geçmişinde beni utandıracak bir şey yaşamadığına beni inandırman gerek dedi?
Cevapla