İlk buluşma Yemek yemeye gidelim diye önerdi bana.
Neyse gittik. Hesap ödemeye gelince ilk ona verdiler hesap ödeme makinesini, beraber olsun dedi. Öyle yolunca bende ödemedim haliyle
Dışarda ona teşekkür ettim. Oda e senin elin cebine gitmedi dedi. Böyle bir erkekten hayır gelir mi sizce? Şok oldum. şaka olsa bile denmemesi gerek birseydi bence, ikinci buluşmayı da düşünmüyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
ayy o ne oyleee sakın 2. bulusmaya gitme onla. nezaketen kahve tatlı bir seyler ısmarlayabilirsin ama onun boyle bir sey dememesi gerekirdi. anında sogurum. ayrıca bulusmayı kim teklif ediyosa o kisi odemeli hesabı
Yemek yiyelim diye kendisi dedi, bende aslında yemek yeme taraftarı değilim ilk buluşma.
Bide kazancı gayet yerinde, güzel mesleği var eğitimlidir diye düşündüm yanılmışım
askim zenginlerin hepsi cimri oluyo boş ver
Öyle galiba. Sagol :)
Iğrenç 🤮
Sanırım seni beyenmedi? Olabilir mi?
Ben anında soğurum öyle tiplerden
Mesela hesap ödemesi değil ama örf adet vs kesinlikle hesabı erkek öder
Parası yoksa bir zahmet evde otursun
yani cebınde para yoksa neden yemek yemeye goturmeye calısırsın kı bırde boyle tıpler sana yanasmayada calısır bırde ılerıde evlenmeyı dusunur ya daha ıkı hesap odeyemeyen bırı evı gecındırıcek hahaha
Sorun işte bu. Benden daha fazla kazanıyor , çok iyi bir mesleği var. Onun lafını bile etti
soğuk yapın bence hiç geregi yok iki kahve bir yemek parası odemeyen adamdan olmaz
İyi akşamlar...
Nereden buluyorsunuz anlamıyorum böyle kişileri/kişilikleri?
Yanlış anlamayın ama isterseniz Yanlış anlayın sıkıntı yok YEMEĞİN muhabbetini yapan adamdan OLMAZ/OLAMAZ abi...
Bende bilsem. Haha bide 2 gün yazmayıp naber diye mesaj attı yeni
Salla gitsin yazma sende 😶
Ödemeniz gerekir, sonuçta ilk buluşma. Samimiyet zaman alır. Eğer böyle sürekli erkek öderse, masraf çok olur.
Erkek neden ödemek zorunda herkes kendi yediğini öder ama teklif veya lafı edilmez
Zorunda değil ki. Ben ödiyecektim o ödeyince ilk beraber olsun dedi. Sonradan lafını etmesi çok tuhaftı bence
Lafını etmem ama üst üste olursa ayrılırım
Engeli bas parayı düşünerek geliyosan kapı orada aslan de
Madem öyle bence ikinci buluşmaya git sonra ayrıl, yüzyüze ayrıl hatta şey de çok kabasın, ayrıca pek begenmedım de ayrıl kapak et orada bu lafın altında kalma sakın
Sen beraber ödeyelim deseydin O da zaten sana ödetmezdi olay bu
😂😂😂bu Ben yapamiyorum bu teklifleri miilet catir catir uyguluO
Erkekmiydi bu şimdi. Gizli i*bne gibi geldi bana
Bu batılı erkekler neden cimri pis ya doğulu erkek asla kıza ödetmez
Hesabı sana mı ödetmek istedi
Ordayken Bisey demedi. Ödedi. Sonra ise işte o lafı dedi bana
Hemen uzaklas zamanına yazık
Ben okurken şok oldum gerçek mi ya
Gercekten. Ben ilk kez yaşadım ve hala şoktayım. Parani hesabina yatirabailirim diye teklif edesim de gelmedi değil
Ondan hayır gelir mi diye sormak büyük hata adamlıktan çok uzak edep kalmamış insan utanır ayıptır öyle der mi ya
Hem o karar verdi hemde para istedi ha
Nasıl bir ayıya denk gelmişsin
Diyecek bir şey bulamadım gerçekten 🙄
PEEESSS
Cimri ayının teki bir daha buluşma
Şakası bile hoş değil
Rezil etmis
Sende al sunu demeliydin
canım misin 30 yasindasin
Ayrıl
Olmayacağını söyledim. Ama böylesini ilk defa yaşadım
Yaşınız kaç
Ben 29, o 28
Ayıp etmiş
Ayrıl net
Hayır gelmez nerde yaşıyorsun
Hic hos degil
Bir daha gorusme
Hangi sehir
İğrenç buldum çocuğu