Bu sitede kiminle konuşsam askeri personelim diyor sonrasında işsiz güçsüz saçma sapan tipler olduğunu öğreniyorum?

Ben hemşireyim ve bazen can sıkıntısından siteye girerim yaklaşık 3 yıldır burdayım kiminle iletişim kurduysa askeri personelim diyorlar en düşük rütbe de astsubay oluyor 😂 konuştukça yalanını fark edince de beni engelleyip kaçıyorlar hepsi de mi aynı olur şaka gibi 🤣

Güncellemeler
+1 yıl
Askeri personellere aşırı derecede bir zaafım var elimde değil ne yapıyım 😔
Bu sitede kiminle konuşsam askeri personelim diyor sonrasında işsiz güçsüz saçma sapan tipler olduğunu öğreniyorum?
Cevapla